English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

جهانگیری: اعضای کابینه احمدی‌نژاد به خودشان نشان و سکه می‌دادند

آذوح: معاون اول رئیس جمهوری ایران ارائه حقوق و تسهیلات نامتعارف به مدیران را "سنت اشتباه و غلط" دولت محمود احمدی‌نژاد دانست و گفت که اعضای دولت سابق به خودشان نشان دولتی و سکه می‌دادند. او تاکید کرد دولت روحانی با تمام پرداخت‌های خارج از عرف برخورد جدی خواهد کرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ایران شامگاه ۳ تیر در "ضیافت افطار" اعضای هیات دولت تاکید کرد که دولت با "تمام پرداخت‌های خارج از عرف برخورد جدی خواهد کرد" و "پول‌های اضافی باید به خزانه بازگردد و افرادی که این کار را کردند برکنار خواهند شد".

به گفته او پرداخت تسهیلات و حقوق نامتعارف یک "سنت اشتباه و غلط" به جا مانده از دولت قبلی است. آقای جهانگیری بدون نام بردن از شخص خاصی گفت: " در دولت به عنوان مهمترین رکن تصمیم‌گیری این نظام نشستند دور خودشان و تصمیم گرفتند به خودشان نشان و سکه بدهند. از یک جمع ۳۰ نفره دولت به ۲۷ نفر از خودشان نشان درجه دو و درجه یک با ۷۵ و ۱۰۰ سکه دادند."

به اعتقاد معاون اول رئیس جمهوری "وقتی این خبر به معاون و مدیر پایین‌دست می‌رسد، به‌هم می‌گویند وقتی دولت درباره وزرا و دیگران اینجور تصمیم گرفته پس بیایید ما هم برای خودمان تصمیم‌گیری کنیم."

آقای جهانگیری همچنین خبر داد که لیست هزار نفره‌ای درباره حقوق‌های نامتعارف در اختیار دولت قرار گرفته اما "خیلی از آنها معقول است" و تنها "تعداد محدودی خارج از عرف" بوده که با آنها برخورد خواهد شد.

در روزهای اخیر افشاگری رسانه‌های منتقد دولت درباره فیش‌های حقوقی نامتعارف برخی مدیران دولتی باعث شده تا دولت حسن روحانی با انتقادات بسیار زیادی مواجه شود. رهبر جمهوری اسلامی نیز پرداخت حقوق‌های بالا را کم شمار دانسته اما دستور پیگیری و برخورد با این موارد را داده است.

تاکنون علی صدقی، مدیر عامل بانک رفاه که فیش حقوقی منتسب به او با دریافتی بیش از ۲۳۰ میلیون تومان در اسفند سال گذشته خبرساز شده بود، از سوی وزیر کار ایران برکنار شده است.

voa

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter