English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مدیرعامل بانک رفاه ایران در پی فاش شدن فیش حقوق‌اش برکنار شد

آذوح: علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه پس از فاش شدن فیش‌ حقوقی‌اش از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، ابتدا خبرها حاکی از آن بود که علی صدقی، از مقام خود استعفا داده و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان، بخشی از حقوق دریافتی‌اش، به خزانه بازگشته است.

اما یک مقام مسئول آگاه در وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی ایران، به خبرگزاری ایسنا گفته است که مدیرعمل بانک رفاه، توسط وزیر برکنار شده است .

فیش حقوقی فاش شده مدیرعامل بانک رفاه، نشان می‌دهد که او، رقم‌های کلانی را به صورت ماهانه، دریافت می‌کرده است.

پیش از این هم به دنبال فاش شدن فیش‌های حقوقی شماری دیگر از مدیران دولتی که ارقام نامتعارف به عنوان حقوق ماهیانه دریافت می‌کرده‌اند، رئیس بیمه مرکزی استعفا کرد و رئیس بیمه ایران، برکنار شد.

اکنون فاش کردن فیش‌های حقوقی مدیران دولتی توسط رسانه‌های عمدتا اصولگرا ادامه دارد و این مساله، به مساله‌ای ملی تبدیل شده که تیترهای نخست روزنامه‌های ایران را به خود اختصاص داده است.

هفته گذشته، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران از معاونش اسحاق جهانگیری خواست، تحقیقات خود را درباره پرونده حقوق نجومی مدیران دولتی آغاز کند.

روحانی در فرمانی که برای جهانگیری نوشته، سعی کرده مساله حقوق‌های نجومی را به دولت محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران منتسب کند. در فرمان روحانی آمده است: «ممکن است با مقررات به‌جا مانده از دوره‌های قبل توجیه‌پذیر باشد، ولی با موازین عدالت و تعهد در قبال بیت‌المال و منشور اخلاقی دولت ناسازگار و غیرقابل قبول است و حتی در برخی موارد مصداق سوء استفاده از اعتماد دولت به‌ شمار می‌رود».

برخی کارشناسان بر این باورند که کشف فیش حقوقی کارمندان عالیرتبه در چارچوب کشمکش میان جناح‌های حاکم در جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد به ویژه اینکه منبع افشای این فیش‌های حقوق رسانه‌های اصولگرا است که در رقابت با دولت اعتدال‌گرای روحانی هستند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter