English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دادگاه رسیدگی به پرونده "جعفر جوادپور" برگزار شد

آذوح: روز صبح سه شنبه ۸ تیرماه جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده دستگیری "جعفر جوادپور" در بازی تراختور و سیاه‌جامگان مشهد برگزار گردید.

به گزارش آراز نیوز، امروز صبح سه‌شنبه ۸ تیرماه ۱۳۹۵ جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده دستگیری و بازداشت "جعفر جوادپور" در بازی تراختور و سیاه‌جامگان مشهد در شعبه ۱۱۶ کیفری ۲ تبریز برگزار شد.

اتهامات وارده بر وی که در پرونده ایشان درج شده "اخلال در نظم عمومی" و "تمرد از دستور مامور" می‌باشد.

بعد از حاضر شدن جوادپور در دادگاه، قاضی پرونده به ایشان گفته که نیازی به حضورش در دادگاه نبود و حکم را به صورت غیابی نیز می‌تواند صادر کند.

جعفرجوادپور روز جمعه ۲۹ آبان‌ماه۹۴ در جریان دیدار تیم فوتبال تراختور آزربایجان و سیاه جامگان مشهد از سری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه سهند تبریز به همراه ده‌ها تن از هواداران تراختور بازداشت و به بازداشتگاه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی تبریز (صائب) منتقل گردیده بود.

هواداران تیم تراختور به توهین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامه فیتیله معترض بودند و با سر دادن شعارهایی به اقدام تلویزیون ایران واکنش می‌دادند که با برخورد نیروهای امنیتی مواجه شدند. نیروهای امنیتی بسیاری از هواداران تیم تراختور را در بازی ابن تیم با سیاه‌جامگان مشهد دستگیر کردند.

در خردادماه دادگاه نهایی ۲۶ نفر از هواداران تراختور آزربایجان که در همزمان با جعفر حوادپور در بازی تراختور و سیاه‌جامگان یازداشت شده بودند؛ در شعبه ۱۱۲ کیفری دو شهر تبریز برگزار شد.

"جعفرجوادپور" روز دوشنبه ۲ آزرماه ۹۴ از زندان مرکزی تبریز به اطلاعات تبریز منتقل که پس از دو روز دوباره به زندان تبریز انتقال گردیده بود.

طبق گزارش‌ها در حین دستگیری و در طول بازداشت جوادپور از سوی نیروهای امنیتی به شدت مورد ضرب و شتم واقع شده بود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter