English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

احتمال برگزاری بازی های تراکتور در باغشمال قوت گرفت

آذوح: فرماندار تبریز اعلام کرد شورای تامین این شهرستان با برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه باغشمال (تختی) تبریز مخالفتی ندارد.

به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر با اشاره به بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) و تعطیلی چند هفته ای این ورزشگاه برای برگزاری بازی های لیگ برتر، اظهار کرد: بر همین اساس ورزشگاه باغشمال پس از یادگار امام بزرگترین و بهترین استادیوم تبریز است که می تواند بازی های تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در لیگ برتر را میزبانی کند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود هواداران پرشمار دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی و گنجایش ۲۵ هزار نفری ورزشگاه باغشمال، به نظر ما بهترین استادیوم برای برگزاری چند هفته ای بازی های این دو تیم همین ورزشگاه است.

شهرتی فر ، تنها مشکل برگزاری بازی های لیگ برتر در ورزشگاه باغشمال را مسایل ترافیکی عنوان و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن این ورزشگاه در وسط شهر و نقطه پر رفت و آمد، اگر فدراسیون فوتبال به گونه ای برنامه ریزی کند که بازی ها در روز جمعه و روزهای تعطیل برگزار شود، این مشکل نیز قابل رفع است.

وی ادامه داد: بر همین اساس طی نامه ای به فدراسیون فوتبال خواسته ایم تا حداقل پایان شهریورماه بازی های لیگ برتر به گونه ای برنامه ریزی شود که بازی تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در روزهای پایانی هفته برگزار شود.

شهرتی فر ، ابراز امیدواری کرد با اتمام طرح بازسازی چمن استادیوم یادگار امام (ره) تبریز ، بازی های تیم های لیگ برتری تراکتورسازی و ماشین سازی که پرتماشاگر بودن آنها بسیار محتمل است، در این ورزشگاه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، طرح گرمایش چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر پانزدهم در پنجم خرداد ماه آغاز شده است و هم اکنون عملیات اجرایی این طرح ادامه دارد.

مدت زمان اجرای این طرح سه ماه اعلام شده است که با شروع لیگ برتر از چهارم مرداد ماه ، برگزاری حداقل پنج هفته از بازی های لیگ برتر در استادیوم یادگار امام میسر نخواهد شد.

تبریز با داشتن سه تیم تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد در لیگ برتر پس از تهران بیشترین تعداد تیم های لیگ برتری را دارد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter