English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بی بی سی فارسی، شرایط گردشگری ایران و ترکیه را مشابه اعلام کرد!!!- آتابای همدانی

اخیراً در بی بی سی فارسی یک مقاله چاله میدانی بنام «آیا گردشگری ایران می تواند جای گردشگری ترکیه را بگیرد» بقلم نژاد پرست معروف امیر هاشمی مقدم منتشر شده که در این مقاله مسخره ظاهراً می خواهد مدعی شود که کشور ایران فلک زده، از نظر شرایط پذیرش توریست نه تنها مشابه ترکیه است بلکه ایران حتی می تواند در گردشگری جای ترکیه را بگیرد!!!

البته سابقاً نیز با مقالات دو ریالی چاله میدانی بی بی سی فارسی که توسط یک مشت شوونیست های فارس منتشر میشوند آشنایی داشتیم و چیز جدیدی نیست، اما این مقاله دیگر خیلی نوبر است و باید به بررسی آن پرداخت. بنظر می رسد که بی بی سی فارسی نیز مانند احمدی نژاد ترمز بریده و با همدیگر مسابقه رجز خوانی می دهند.

در ابتدای مقاله از «شرایط مشابه ایران با ترکیه برای توسعه گردشگری» صحبت می کند، که خود این موضوع دلالت بر سفاهت نویسنده مقاله فوق دارد. گویند شخصی از تشابهات خرگوش و شتر سخن میگفت!!! از حکیمی پرسیدند که این یارو چگونه رویش می شود، خرگوش و شتر را با هم مقایسه کند؟! حکیم جواب داد، این یارو، یا خرگوش ندیده است یا شتر. اکنون نویسنده مقاله چاله میدانی بی بی سی فارسی که شرایط گردشگری ایران را با ترکیه مقایسه می کند، یا ایران را ندیده است یا ترکیه را.

نویسنده مقاله چاله میدانی، نبود توریست در ایران را فرصت سوزی می نامد، در حالیکه صنعت توریسم ایران در حال روغن سوزی است نه فرصت سوزی.

اما بیشترین قسمت مقاله این یارو «امیر هاشمی» در رابطه با تحریف تاریخ و تمدن ترکیه باستان یعنی آناتولی است. تقریبا می تواند ادعا کرد که هر سطر این مقاله پر از کینه ها و غرض ورزیهای بی نهایت یک شوونیست فارس علیه ترکیه است. نویسنده مقاله از موضوع گردشگری خارج شده و می خواهد مدعی شود که ترکیه کشور یونانیها و رومیها بوده و برای نیل به این منظور، به تحریف تاریخ پرداخته است و می گوید: «نه تنها جایگاه شهرهایی مانند تروا (افسانه اسب تروی) که جزو اصلی ترین افسانه های یونانی است در ترکیه قرار دارد...». این یارو که حتی نمی داند جایگاه اسب تروا، کدام شهر است و حتی آن افسانه را بدرستی نخوانده و شاید فقط کارتون آنرا از تلویزیون تماشا کرده و اطلاعاتش در همان سطح میباشد، اما گزافه گویی میکند. شهر ساحلی تروا متعلق به تمدن بیزانسها بود نه یونانیها. مهاجران یونانی بعد از شکست بیزانسها به غرب آناتولی مهاجرت کردند و خود یونانیها به مهاجر بودنشان در غرب آناتولی (بیزانس) اعتراف دارند. در زمان جنگ تروا، آن شهر جزو تمدن بیزانسها بود نه یونانیها.

نویسنده مقاله که در آتش نژاد پرستی در حال سوختن است، آثار باستانی کشور ترکیه را بازمانده تمدنهای رومی و یونانی معرفی میکند! در حالیکه نمی خواهد اشاره کند که تمام آثار باستانی بجا مانده در ایران نیز متعلق به تمدنهای تورک مانند مادها، اشکانیها، سلجوقیها، تیموریها، صفویه، قاجار و غیره است و هیچ آثار باستانی ایرانی متعلق به تمدن فارسها نیست.

نویسنده مقاله با وقاحت مخصوص فارسی مدعی میشود که هزاره های افغانستان فارس زبان هستند!!!!! این در حالیست که هزاره های افغانستان خودشان را تورک می نامند. به ویدیوی زیر نگاه کنید و شاهد باشید که هزاره ها خودشان را تورک میدانند.

http://www.turkicpress.com/fa/?p=3003

اما خنده دار ترین قسمت مقاله این پان فارس در اینجاست که قبول دارد که هیچ گردشگر اروپایی به ایران نخواهد آمد ولی می گوید که گردشگران ثروتمند افغانی و پاکستانی به جاذبه های توریستی ایران علاقه بسیار دارند و آن جاذبه های توریستی هم قبور سعدی، حافظ و فردوسی است. البته منظور ایشان از ثروتمندان افغانی نیز همان قاچاقچیان مواد مخدر را می گوید!!!!

قسمت مضحک دیگر این مقاله نیز آنجاست که نوشته گردشگران ثروتمند عرب (منظورش عربستان سعودی و امارات متحده عربی) به جاذبه های توریستی ایران مخصوصاً اسکی بسیار علاقمند هستند!!!! این در حالیست که این مرد حتی نمی داند که سفارتخانه عربستان سعودی در ایران تعطیل است زیرا رژیم ایران در حال جنگ با دنیای عرب است!!!!!

 اما یک قسمت این مقاله بسیار صحیح و جالب است که از دید فعالان تورک مخفی مانده بود و جای شکر دارد که این پان فارس به آن اذعان کرد. نکته مهم آنست که این یارو اذعان میدارد که سرود ملی پاکستان بزبان فارسی است و زبان فارسی تا دهه هفتاد زبان رسمی پاکستان بود و بدین صورت اثبات میشود که زبان فارسی نیز از کشور پاکستان به ایران سرایت کرده و فارسها هم مهاجران پاکستانی هستند که مانند آفت بر سر ایرانیها خراب شده اند. زبان فارسی تا 99% شبیه زبان اردو در پاکستان است و حکایت از هم ریشه بودن پاکستانیها و فارسها دارد.

کاملا مشخص است که پشت پرده حملات اکراد تروریست به فرودگاه ترکیه، دستهای نامریی رژیم آخوندی فارس ایران و همینطور انگلستان قرار دارند، زیرا تحمل پیشرفت ترکیه را ندارند و با حمله به صنعت توریسم ترکیه قصد ضعیف کردن اقتصاد ترکیه را دارند.

  برای خواندن مقاله چاله میدانی امیر هاشمی در بی بی سی فارسی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.bbc.com/persian/blogs/2016/07/160704_l44_nazeran_iran_turkey_tourism

آتابای همدانی از کشور جمهوری آزربایجان جنوبی و شمالی

 

 

 

 

 

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter