English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

صدور 12 سال زندان و 800 ضربه شلاق برای تعدادی از هواداران تراختورسازی+ تصاویر*****

آذوح: شعبه 112 دادگاه کیفری تبریز تعدادی از هواداران تیم تراختورسازی را به تحمل زندان و ضربات شلاق محکوم کرد. طی حکم صادره از شعبه 112 دادگاه کیفری دو تبریز، 26 نفر از تماشاگران در جریان بازی فوتبال تراکتورسازی و سیاه جامگان به حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم شده اند.

به گزارش آذوح رئیس دادگاه "محمد علی پیری" این هواداران را به اتهام "شرکت در اخلال در نظم عمومی" محاکمه کرده و در تاریخ 8 تیر سال جاری برای هر کدام 1 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق تعیین کرده است.

آقایان فرزاد حیدری، امیر کریمی، علی رشیدی، رسول محمدی، کریم حسین زاده، مهدی شیرزاد، هادی حسین زاده، شاهین شیرنژاد، اسماعیل دهقانی، حسن جمالی و مجید جعفرزاده 20 روز فرصت دارند تا نسبت به این حکم دادگاه بدوی اعتراض خود را تحویل مراجع حکومتی دهند.

 

بقیه این افراد نیز به لحاظ فقدان سابقه کیفری به پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس محکوم شده اند.

 

گفتنی است این هواداران در 29 آبان سال 1394 و در جریان دیدار تیمهای تراختورسازی آزربایجان و سیاه جامگان در ورزشکاه سهند تبریز بازداشت گردیدند.

این دیدار اندکی پس از اعتراضات گسترده نسبت به توهین برنامه ی تلویزیونی "فیتیله" انجام گرفته و هواداران تراختورسازی در ورزشگاه نسبت به توهینهای تلویزیون ایران واکنش نشان دادند.

آذوح

 

tr2

 

tr3

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter