English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خطیبی: هرکس از نفاق حرف بزند آذربایجانی نیست

آذوح: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هرکس از نفاق حرف بزند آذربایجانی نیست.

به گزارش نصر، رسول خطیبی در اولین تمرین تیم ماشین سازی بعد از بازگشت از اردوی گرجستان در گفتگویی گفت: ما اردوی خوبی داشتیم و تقریبا به اهداف خود از این اردو رسیدیم و شرایط تفلیس نیز همانطور که پیش بینی کردیم بود و در کل طبق برنامه ریزی خود پیش رفتیم.

خطیبی در مورد قرعه کشی لیگ برتر نیز اشاره داشته و اظهار داشت: من اصلا هیچ حساسیتی به این موضوع نداریم و هر تیمی با تمامی تیمها بازی میکنند و حالا یک دیدار جلوتر و یا دیرتر فرقی ندارد و من اصلا پیگیر این موضوع نبودم و حساسیتی نداشتم ولی با این قرعه به نظرم برای ما خوب است چون از هفته 15 ما 6 دیدار را در تبریز به میدان خواهیم رفت که در این 6 هفته قطعا زمان اوج ماشین سازی خواهد بود.

ماشین سازی در هفته چهارم با تراکتورسازی دربی حساس تبریز را برگزار می کنند و بحث بر حساسیت این دیدار بالاست که خطیبی در این مورد می گوید: نمیدانم چرا دم از حساسیت بالا و دشمنی حرف می زنند و برخی از آقایان در اینجا فکر میکنند که تبریز و فوتبال آذربایجان هم مثل داربی تهران هست که هواداران تیم ها دشمنی کنند. اینجا هواداران تیم ها در کنار هم هستند و تنها برای نام آذربایجان به استادیوم می روند و هیچ دشمنی با یکدیگر نداشته و نخواهند داشت و هر کس که از نفاق بین هواداران تراکتور و ماشین حرف بزند قطعا آذربایجانی و به فکر منافع فوتبال آذربایجان نیست .

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter