English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

در پی خوانده شدن شعر پروفسور زهتابی، پخش برنامه ی "گئجه لر" متوقف شد+ ویدیو*****

آذوح: پخش برنامه ی تلویزیونی "گئجه لر" از شبکه ی سهند متوقف گردید.

به گزارش آذوح صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه ای ضمن عذرخواهی از اتفاقات روی داده در برنامه ی گئجه لر در 24 تیر از برخورد سریع با سهل انگاری عوامل برنامه مذکور خبر داده است.

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه ی خود نوشته است: "با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد هنرمند «عاشیق» میهمان در برنامه زنده در اثر بی دقتی عوامل تولید برنامه و پخش سیمای مرکز، اقدام به انتخاب شعری نامناسب و اجرای قطعه مذکور نموده است".

صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی «گئجه لر» را از جدول پخش روزانه خود حذف کرد و خبر داده در آینده ای بسیار نزدیک برنامه ای جدید برای پخش در ساعت مذکور و از همان محل، طراحی خواهد کرد.

گفتنی است چهارشنبه 23 تیر در برنامه ی "گئجه‌لر" کودکی 6 ساله از اورمیه مهمان برنامه بوده و مجری برنامه درخواست اجرای شعر از او می‌کند و کودک نیز شعر مشهور استاد زهتابی با عنوان "سو دئییبدیر منه اوولده آنام آب کی یوخ" را شروع می کند که در این لحظه مجری برنامه مداخله کرده و شعرخوانی این کودک را قطع می نماید.

یک روز بعد و شب 24 تیر در پی اعتراضات مردمی، مجری برنامه "گئجه‌لر" به‌دلیل متوقف کردن شعرخوانی تورکی کودک آزربایجانی از مردم عذرخواهی کرد.

وی بعد از عذرخواهی از مردم بخشهایی از شعر معروف پروفسور زهتابی را دکلمه کرده و با شعار "یاشاسین آذربایجان" به پایان می رساند. پس از آن نیز تعدادی از عاضیقها به اجرای موسیقی ترکی آذربایجانی پرداختند.

برای دیدن ویدیوی عذرخواهی مجری برنامه از لینکهای زیر استفاده نمایید:

https://www.facebook.com/AZOHqrupu/videos/994947033892551/

https://youtu.be/P_szRqIU0Bs

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter