English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ترامپ با انتقاد از کلینتون و اوباما توافق هسته‌ای با ایران را «بدترین» توافق خواند

آذوح: دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، روز پنجشنبه با اعلام قبول نامزدیش از سوی حزب جمهوریخواه این کشور، به هوادارانش وعده داد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر هیلاری کلینتون پیروز خواهد شد.

موضوع انتقاد از هیلاری کلینتون و سیاست های اوباما، بخش بزرگی از سخنرانی ترامپ را تشکیل داد.

وی در آغاز سخنرانی خود در مجمع ملی جمهوری خواهان در ایالت "کلیولند" گفت: «همه ما با هم، حزب ما را دو باره به کاخ سفید باز می گردد و امنیت، رفاه و صلح مجددا به کشور ما باز می گردد».

وی افزود:« ما کشور رفاه، آسایش و قانونمندی خواهیم بود. امنیت را به همه نقاط کشور باز می گردانیم».

وی ضمن انتقاد شدید از سیاست اوباما در خاورمیانه بویژه در قبال بحران سوریه و مسئله توافق هسته‌ای با ایران،گفت:«توافق هسته‌ای با ایران برای آمریکا"بدترین" توافق است».

نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا گفت:«همه ما تصاویر ملوان‌های اسیر شده مان را به یاد می‌آوریم که جلوی ایرانی‌ها، در حالی که لوله اسلحه به سمت گرفته شده بود، زانو زده بودند. این فقط کمی بعد از توافق هسته‌ای با ایران بود؛ توافقی که 150 میلیارد دلار را به ایران باز گرداند».

نامزد میلیاردر جمهوریخواه کلینتون را بخشی از حلقه سیاسی که مشکلات کنونی را به بار آورده است، انتقاد کرد.

دونالد ترامپ، با اشاره به چالش‌های کنونی جامعه آمریکا، خطاب به مردم گفت:«پیامی برای همه شما دارم:« جرم و جنایت و خشونت که امروز جامعه ما دچار آن شده، به زودی به پایان خواهد رسید. از 20 ژانویه 2017، امنیت بازگردانده خواهد شد».

به گفته ترامپ ، شهروندان آمریکایی نه تنها در داخل کشور با «فاجعه» روبرو بوده‌اند، بلکه تحقیر شدن‌های پی در پی در عرصه بین المللی را نیز تجربه کرده‌اند.

وی گفت فرق ما با رقیبانمان این است که ما امریکا را در اولویت و جچول کارمان قرار دادیم در صورتیکه که رقیبان ما جهان خارج را در اولویت کار خودشان قرار دادند.

نامزد جمهوریخواه با وعده بستن مرزهای آمریکا بر روی مهاجران غیر قانونی،گفت :«خشونت‌های ناشی از بکارگیری اسلحه در بسیاری از شهرهای آمریکا و 180 هزار مهاجر غیرقانونی با پیشینه‌های کیفری در سراسر کشور، "همین امشب آزادانه می‌چرخند و شهروندان صلح‌جوی ما را تهدید می‌کنند».

ترامپ همچنین از سیاست کلینتون در قبال پناهندگان سوری انتقاد کرد و گفت:«نمی خواهم کسانی وارد کشورمان شوند که به ارزش های جامعه ما احترام قائل نباشند و ملت آمریکا را دوست نداشته باشند».

نامزد جمهوریخواه سپس به نرخ بیکاری و مشلات اقتصادی داخل آمریکا پرداخت و از باراک اوباما برای افزایش میزان بدهی‌های ملی آمریکا، انتقاد کرد.

ترامپ ضمن وعده دادن به رفع مشکلات کنونی در آمریکا، گفت :«طبقه متوسط این کشور و شرکت‌ها از کاهش نرخ مالیت بهره مند خواهند شد و سیستم مالیاتی برای همه ساده و روشن خواهد شد».

نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا توافق هسته‌ای با ایران را "بدترین توافق" توصیف کرد و گفت:«همه ما تصاویر ملوان‌های اسیر شده مان را به یاد می‌آوریم که جلوی ایرانی‌ها، در حالی که لوله اسلحه به سمت گرفته شده بود، زانو زده بودند. این فقط کمی بعد از توافق هسته‌ای با ایران بود؛ توافقی که 150 میلیارد دلار را به ایران باز گرداند».

alarabiya

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter