English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یک نشریه اصولگرا هنرمندان ایرانی را «دیوث» توصیف کرد

آذوح: هفته‌نامه اصولگرای «یالثارات»، هنرمندان ایرانی شرکت کننده در «جشن حافظ» را «دیوث» توصیف کرد.

هفته نامه «یالثارات» با انتشار مطلبی در کنار تعدادی از عکس‌های مربوط به فرش قرمز شانزدهمین جشن حافظ، در شماره ۸۴۴ خود که چهارشنبه ۲۷ ژوئیه منتشر شد، هنرمندان حاضر در جشن حافظ را مورد حمله شدید قرار داده و از پوشش آنها انتقاد کرده است.

عمده عکس‌های منتشر شده در صفحه۷ این هفته نامه تصاویری از هنرمندان (زن یا مرد) همراه همسرانشان است.

علی معلم، مسئول برگزاری جشن حافظ در خصوص مطلب جنجالی «یالثارات» گفت به روزنامه ایران گفت: «به نظر من این اتفاق یک برخورد فرهنگی نیست، بلکه بیشتر سیاسی است و برنامه‌ریزی‌هایی که شاید برای انتخابات دارد انجام می‌شود. در هر صورت این موضوع به من برنمی‌گردد و یک موضوع عمومی است و توهین به خانواده‌ها و جامعه صورت گرفته است».

آقای معلم افزود: «کسانی که مدعی رعایت قانون هستند باید با چنین پدیده‌هایی برخورد کنند. وزارت ارشاد باید با این موضوعات برخورد جدی کند. منِ تنها نباید به اینگونه مسائل واکنش نشان دهم بلکه جامعه هنری، خانه سینما و سازمان سینمایی باید واکنش نشان دهند».

وی گفت: «معاون مطبوعاتی و هیأت نظارت بر روزنامه‌ها و رسانه‌ها که قوانین مشخصی دارند باید بر اساس این قوانین با این موضوع برخورد کنند و ما نیازمند یک واکنش عمومی هستیم. تلقی عمومی از این پیشامد این است که مدعی‌العمومی وجود دارد و هیچ فرد و سازمانی حق چنین کنش‌هایی را ندارد و در واقع اکنون موضوع اعاده حیثیت است و خواست ما برخورد جدی با اینگونه رفتارهاست».

یک منبع آگاه در وزارت ارشاد نیز در این باره گفت: «بهترین واکنش در مقابل مطلب توهین آمیز نشریه «یالثارات» که ما حتی نمی‌توانیم واژه اش را بر زبان آوریم سکوت است و مطمئنا از طریق هیات نظارت بر مطبوعات این موضوع پیگیری خواهد شد».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter