English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

كشته شدن يک پاسدار و يک افسر پدافند ارتش ايران در سوريه

آذوح: رسانه هاى ايران گزارش دادند كه يک پاسدار سپاه و يك افسر پدافند ارتش ايران در درگيريها با مخالفان سورى در استانهاى حلب وحما كشته شدند.

اين در حالى است كه رسانه هاى مخالفان سورى گزارش دادند كه در درگيريهاى شديد حلب كه ديروز يكشنبه آغاز شده 3 نظامى ايرانى و 8 عضو شبه گروره تروريستى حزب الله لبنان كشته شدند.

به گزارش خبرگزارى " فارس" محمود نریمانی از پاسداران استان البرز در تاریخ 10 مرداد ماه 95 در استان «حما» سوریه، در درگيرى با مخالفان سوريه كشته شد.

اين خبرگزارى به نقل از مسؤول روابط عمومی گروه توپخانه 22 ارتش ايران در شهرستان شهرضا گفته كه ستوان سوم محمد مرادی كه براى مأموريت 45 روزه به سوريه به همراه 8 نفر ديگر اعزام شده بود و فقط 3 روز دیگر تا پایان مأموریتش باقی مانده صبح امروز دوشنبه در درگيريهاى حلب كشته شد.

با مرگ اين افسر توپخانه، تعداد کشته شدگان ارتش ایران در سوريه به 7 تن رسيد. ارتش ايران از آپريل گذشته از اعزام نيروهاى ويژه موسوم به " كلاه سبز" براى حمايت از رژيم بشار اسد خبر داده بود.

از سوى ديگر، سایت "مرکز مطبوعاتی سوريه" نزديک به اپوزسيون، نيز در گزارشى خبر ار کشته شدن يك فرمانده حزب الله، با هشت نفر از عناصرش به علاوه سه عضو سپاه در درگيريهاى حومه جنوب غربى حلب خبر داده است.

گفتنى است كه مخالفان رژيم اسد طى درگيريهاى شديد شهر حلب كه از ديروز آغاز شده توانستند كنترل 10 منطقه را به دست بگيرند و ائتلاف ارتش اسد و سپاه ايران و شبه نظاميان شيعه همراه آنان را از اين مناطق دور کنند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter