English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

افزایش فشارها به سلمان عراقی فعال ملی- مدنی ترک در خوی*****

آذوح: مأمورین اماکن خوی که ظهر روز یکشنبه دهم مرداد ۱۳۹۵ با حضور در محل کار سلمان عراقی فعال سیاسی آذربایجانی در صدد ایجاد مزاحمت برای وی بودند با مقاومت این فعال مدنی روبرو شده‌اند .

در این مراجعت سه نفره  ، مامورین اماکن خوی اعلام کرده‌اند که به آنها دستور پلمپ مغازه این فعال مدنی ترک از مقامات بالادستیشان صادر شده است  .

عدم تن‌دهی عراقی به این مسئله نیز ، عصبانیت مأمورین مراجعه کننده را سبب و در نهایت مأمورین ، وی را باخشونت هر چه تمام به محل اماکن خوی انتقال کرده‌اند . رئیس اماکن خوی به عراقی اعلام کرده که وی صلاحیت داشتن پروانه کسب برای مغازه‌اش را نداشته و بایستی هر چه سریعتر اقدام به تعطیلی آنجا را نماید .

 عراقی چند روز پیش با شرکت در تظاهرات ضد نژادپرستی هفتم مرداد ماه جاری درخوی با ضرب و شتم نیروهای امنیتی بازداشت و به همراه بیش از ده معترضِ دستگیر شده ، به بازداشتگاه نیروی انتظامی و سپس زندان خوی انتقال شده بود .

اتهام عراقی و دیگر بازداشتیان اخلال در نظم عمومی عنوان شده است .

 سلمان عراقی فارغ‌التحصیل ریاضی ، دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانگشاه آزاد تبریز ، عضو اسبق شورای مرکزی مٶسسه غیر دولتی اورین ، دبیر سابق کانون آذربایجان شناسی دانشگاه پیام نور و از کسبه  معروف خوی میباشد که قبل این نیز به جهت فعالیت‌های مدنی‌اش بارها توسط نیروهای امنیتی بازداشت ، بازجویی و مورد محاکمه قرار گرفته است .

آذوح

 

13895573 1077151369030949 6666482805088245337 n

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter