English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بی خبری مطلق از وضعیت سلامتی سیامک میرزایی در زندان اوین*****

آذوح: پس از گذشت پس از گذشت 18 روز از زمان دستگیری و بازداشت فعال ملی و مدنی تورک آزربایجانی سیامک میرزایی هیچ اطلاعی از وضعیت سلامتی و سرنوشت وی در دسترس نمی باشد.

خانواده  سیامک میرزایی با  مراجعه  به  شعبه  یک  بازپرسی دادگاه انقلاب بهارستان تهران تا کنون هیچ اطلاعی از وضیعت سلامتی ایشان کسب نکردند.

بعد از ظهر پنجشنبه 24 تیرماه 1395 هجری شمسی، مامورین امنیتی شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل به مغازه خواربار فروشی آقای سیامک میرزایی مراجعه کرده و این فعال ملی را بازداشت کردند. ماموران اطلاعات اردبیل بعد از 24 ساعت بازداشت وی را به بند 209 زندان اوین انتقال داده اند.

مامورین امنیتی پس از بازداشت این فعال ملی مدنی به خانه شخصی ایشان رفته و اشیا شخصی ایشان، کتابها و کامپیوترشان را ضبط کرده و با خود برده اند.

سیامک میرزایی تا کنون چندین بار دستگیر و بازداشت شده است. هنوز از علت بازداشت و اتهام انتسابی علیه این فعال ملی ومدنی تورک اطلاع دقیقی در دسترس نمی باشد.

به گفته شاهدان عینی در جریان دستگیری شیشه های مغازه، وسایل و اقلام خوراکی سوپر مارکت این فعال مدنی در محله فرهنگیان  توسط نیروهای انتظامی  شکسته و به هم ریخته شده است.

لازم به ذکر است  سیامک میرزایی پیش از این چندین بار از جمله درسال های 85، 86 و 89 نیز از سوی ماموران امنیتی دستگیر و با اتهامات تشکیل گروه و اقدام علیه امنیت ملی محاکمه گردیده است . وی در اردیبهشت و مهرماه 90 با شکایت دو ارگان ” اداره اطلاعات و اطلاعات نیروی انتظامی” با اتهام مشابه عضویت در گروه های غیرقانونی به 2 و 3 سال حبس محکوم شده بود.

 گفتنی است سیامک میرزایی فارغ التحصیل رشته مهندسی تولیدات دامی در کنکور ورودی مقطع فوق لیسانس دانشگاههای دولتی ایران در سال 89 ستاره دار شده و از ورود به دانشگاه محروم شده بود

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter