English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سه تجمع کارگری برگزار شد

آذوح: کارکنان سندیکای شرکت اتوبوسرانی، جمعی از بازنشستگان شرکت هواپیمایی و حدود بیست نفر از تریلداران سیستان و بلوچستان در چارچوب مطالبات صنفی و اجتماعی خود به تجمع و پیگیری اعتراضی دست زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، جمعی از کارکنان سندیکای شرکت اتوبوسرانی در اعتراض به وضعیت مسکن مقابل شهرداری تهران تجمع کردند.

بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در اعتراض به وضعیت مسکن مقابل شهرداری تهران تجمع کردند.

به گفته افراد حاضر در این تجمع مصوبه‌ای که در خصوص تعاونی مسکن این قشر تعیین شده تاکنون اجرایی نشده است و در حالی‌که از سال ۸۸ در پروژه تعاونی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند تنها شاهد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده‌اند.

تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی مدیران شهرداری به تجمع‌کنندگان داده نشده است.

صبح امروز رخ داد؛ تجمع بازنشستگان هما مقابل دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی

به گزارش ایلنا، صبح امروز حدود ۷۰۰ نفر از بازنشستگان ایران ایر در اعتراض به معوقات مزدی تجمع کردند.

جمعی از بازنشستگان شرکت هواپیمایی  جمهوری اسلامی ایران از تجمع امروز صبح خود خبر دادند.

از قرار معلوم در تجمع امروز صبح حدود ۷۰۰ نفر از بازنشستگان حضور دارند.

این تجمع که از ساعت ۹ صبح مقابل دفتر مرکزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران واقع در منطقه مهرآباد برگزار شده بود تا ظهر امروز ادامه داشته است.

تجمع کنندگان می‌گویند از سال ۹۴ مطالبات پرداخت نشده داریم و علاوه بر این، به علت کمبود نقدینگی صندوق بازنشستگی هواپیمایی، تا این لحظه  تنها نصف مستمری تیرماه به بازنشستگان پرداخت شده‌است.

بازنشستگان هما می گویند تا زمان پرداخت مطالبات و توجه مسئولین صندوق بازنشستگی هواپیمایی به خواسته های آنها، به اعتراضات صنفی خود ادامه خواهند داد.

روز گذشته رخ داد؛ تجمع تریلرداران سیستان و بلوچستانی در اعتراض به عدم پرداخت کرایه بار

به گزارش ایلنا، روز گذشته حدود بیست تن از تریلداران حامل گندم سیستان و بلوچستانی مقابل اداره غله و خدمات بازرگانی زابل تجمع کردند.

روز گذشته (۱۱ مرداد)، حدود بیست نفر از تریلداران سیستان و بلوچستان در اعتراض به عدم پرداخت کرایه حمل بار در ماههای گذشته، مقابل اداره غله و خدمات بازرگانی زابل تجمع کردند.

این تریلرداران که از زابل به مقصد سیلو گندم زاهدان حرکت می‌کنند، طرف قرارداد با شرکتی به نام شرکت خلیج فارس هستند و از قرار معلوم این شرکت در سال گذشته، کرایه حمل بار را پرداخت نکرده‌است.

این رانندگان می‌گویند: “از اداره غله و خدمات بازرگانی زابل می‌خواهیم شرکت خلیج فارس را وادار کند که به تعهدات خود عمل نماید”.

ظاهرا در جریان تجمع روز گذشته، مسئولان این نهاد دولتی پاسخی به خواسته‌های این رانندگان نداده‌اند.

براساس گزارش یک پایگاه خبری محلی، هر کدام از این رانندگان بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان از شرکت خلیج فارس طلبکارند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter