English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

«اظهارات روحانی برای مخاطبان جذابیتی نداشت»

آذوح: برخی رسانه‌های هوادار دولت گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته حسن روحانی را ناکافی ارزیابی کردند. به نوشته این رسانه‌ها اظهارات او برای مخاطبان جذابیتی نداشت و همگان انتظار داشتند او از موانعی بگوید که دولت با آن مواجه است.

روزنامه اعتماد که "اصلاح‌طلب" و هوادار دولت روحانی است، از عنوان "کمی شفاف‌تر آقای رییس‌جمهور!" برای گزارش خود درباره گفت‌وگوی شب گذشته رئیس‌جمهور استفاده کرده است.

اعتماد در گزارش خود نوشته است: «روحانی از نبایدِ توهین به مردم گفت، از توهین‌کنندگان نگفت - از کاهش قاچاق گفت، از مبادی قاچاق نگفت، از دستاوردهای مثبت اقتصادی گفت، از موانع و سد راه‌های آن نگفت.»

ارزیابی روزنامه آرمان از گفت‌وگوی شب گذشته حسن روحانی اما بسیار بدبینانه است؛ روزنامه‌ای که هر چند چندان وجهه "اصلاح‌طلبانه" ندارد، اما هوادار دولت حسن روحانی و خط مشی "تدبیر و امید" اوست.

به نوشته این روزنامه، در دقایق اولیه سخنرانی رئیس‌جمهور چهره مخاطبان دلسوز کشور درهم رفته بود. چون آنچه صداوسیما کرد تداعی‌کننده برنامه گفت‌وگوی روحانی با مردم در سال ۹۲ بود که برخی ناهماهنگی‌های صداوسیما موجب پخش آن با تاخیر زیاد شده بود.

به نوشته آرمان امسال هم مجریانی انتخاب شده بودند که اجازه به پایان رسیدن سخنان روحانی را نمی‌دادند و با اظهارنظر در میان اظهارات رئیس‌جمهور رشته کلام را پاره می‌کردند.

هم‌چنین به نظر نویسنده آرمان، روحانی هم آن رئیس‌جمهوری نبود که دیروز حامیان و بیشتر مردم انتظار داشتند. «او دیشب برای خود خط قرمزهای زیادی ترسیم کرده بود که با وعده‌های گذشته او مبنی بر لزوم اطلاع جامعه از تمام اتفاقات همخوانی نداشت. روحانی دیشب آنچه را گفت که برای مردم تازگی نداشت و بارها از سوی او و وزرایش بیان شده بود.»

خلاصه این که به نظر این روزنامه سخنان شب گذشته روحانی انتظارات طرفداران دولت را برآورده نکرد و "برای مخاطبان جذابیتی" نداشت. روحانی بیش از همه چیزهایی گفت که همه می‌دانستند، در حالی که انتظار همگان از او بیان موانعی بود که دولت با آن مواجه است و تمایل داشتند روحانی از اتاق فکر علیه دولت برای مردم بگوید تا با توجه به این فعالیت‌های تخریبی درباره عملکرد دولت قضاوت کنند.

dw

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter