English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نماینده اورمیه: خاک و سم کارخانه‌ها را مردم آزربایجان می‌خورند اما اشخاص در تهران و کرمان میلیاردر می‌شوند

آذوح: نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: خاک و سم کارخانه‌های ذوب آهن، فولاد، مس و آلومنیم را مردم آزربایجان می‌خورند اما معدود اشخاصی متنفع شده و در تهران و کرمان میلیاردر می‌شوند.

به گزارش تسنیم، نادر قاضی‌پور امروز در مراسم تجلیل از منتخبان صنعتی و معدنی استان آزربایجان‌ غربی که به مناسبت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی اورمیه برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه خاک و سم کارخانه‌های ذوب آهن، فولاد، مس و آلومنیم را مردم آزربایجان می‌خورند اما معدود اشخاصی متنفع شده و در تهران و کرمان میلیاردر می‌شوند.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه آزربایجان‌ غربی نمادی از جدول مندلیف است اما باید سنگ‌های گرانقیمت را در آن یافت اظهار داشت: در این باره امید است که برنامه عملیاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت به سمت سنگ‌های گرانقیمت سوق یابد چون با وجود داشتن این سنگ‌ها در استان مطالعه‌ اثربخشی بر روی آن انجام نشده است.

وی همچنین اظهار داشت: هم‌اکنون 22 درصد مردان و 44 درصد بانوان تحصیل کرده استان آزربایجان‌ غربی بیکارند با وجود اینکه این استان از لحاظ سواد سرانه نیز در رتبه پایینی قرار دارد اما تعداد تحصیل کردگان بیکار آن نیز بسیار بالاست.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter