English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اعلام آمادگی باشگاه قشقایی شیراز برای خرید امتیاز فجر سپاسی

آذوح: با توجه به جمعیت کثیر تُرکان قشقایی در استان‌های مرکزی و جنوب ایران، در سالهای اخیر در شیراز با یک باشگاه فوتبال با نام قشقایی خبرساز شده‌اند. این باشگاه که با گام‌های مناسبی در حال شناخته شدن می‌باشد، برای حضور در لیگ یک فوتبال آماده است.

به گزارش دورنانیوز ، مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز اعلام کرد، این باشگاه برای انتقال امتیاز باشگاه فجر به قشقایی و حضور در لیگ یک اعلام آمادگی کرده است.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن اعلام آمادگی باشگاه قشقایی شیراز برای انتقال امتیاز باشگاه فجر شهید سپاسی به قشقایی، اظهار داشت:” در پی اعلام انصراف باشگاه فجر از حضور در مسابقات لیک یک و خطر انتقال سهمیه فارس به خارج از این استان، باشگاه قشقایی رایزنی‌هایی با مسؤولان استانی و باشگاه فجر برای واگذاری امتیاز این تیم به قشقایی شیراز و حضور در لیگ یک ایران انجام داده است”.

وی افزود:” با توجه به پشتوانه مردمی و ظرفیت هواداران تیم قشقایی این باشگاه ظرفیت لازم را برای دفاع از جایگاه فوتبال استان در سطح ایران را دارد”.

وی در پایان بیان کرد:”رایزنی‌ها و صحبت‌هایی در زمینه این انتقال صورت گرفته که پس از قطعی شدن اطلاعات آن در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت”.

تیم قشقایی در سال گذشته با قهرمانی در لیگ دسته سه به لیگ دو صعود کرد و اکنون در حال آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ دو است اما در صورت خرید امتیاز فجر در لیگ یک حضور پیدا خواهد کرد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter