English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

امام جمعه مشهد: حسن روحانی "ساده لوح" است

آذوح: پس از اظهارنظر رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر این که برجام "هیچ تاثیر ملموسی بر زندگی مردم" نداشته است، حملات به حسن روحانی افزایش پیدا کرده است. از جمله امام جمعه مشهد که بدون نام بردن از روحانی، رئیس جمهوری ایران را "ساده لوح" نامید.

احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در استان خراسان رضوی در نماز جمعه روز ۱۵ مرداد گفت: "یک آقای ساده لوح می‌گوید ما با برجام عزت پیدا کرده‌ایم، اینکه شرکت مدلینگ ایتالیایی اینجا را بازار ترویج جنس‌های بنجل خود کند، عزت است؟"

به گفته او، تاثیر برجام بر اقتصاد ایران این بوده که "شرکت مدلینگ ایتالیایی می‌آید در کشور ما سرمایه‌گذاری می‌کند تا فرهنگ کشور را بهم بزند و جوانان ما را از بین ببرد و زنان ما را فاسد کند و جیبش را پر از پول کند" اما "تکنولوژی" و "لوازم ضروری پزشکی" وارد ایران نمی‌شود.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران روز ۱۱ مرداد و تنها ساعتی پیش از انتقادات صریح آیت‌الله خامنه‌ای، عنوان کرده بود که "تحریم برای ما عزت نداشت اما اولین چیزی که برجام برای ما آورد عزت بود."

همزمان سید حمید روحانی، یکی از مخالفان تندروی دولت در یک سخنرانی در تبریز خواستار "محاکمه" حسن روحانی "به جرم خیانت" شد.

رئیس سابق "مرکز اسناد انقلاب اسلامی" مذاکرات هسته‌ای را "رسوایی" نامید و مدعی شد که رهبر جمهوری اسلامی با آن موافق نبوده و مجبور به پذیرش آن شده است.

به گفته او، حسن روحانی برای هر سخنرانی رهبری "دهن کجی" نشان می‌دهد و باید "به جرم خیانت به کشور و دروغ و دوری از ولایت" محاکمه شود.

یک سال پس از توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، تنش بر سر نتایج برجام در ایران بالا گرفته است. دولت حسن روحانی می‌گوید که برجام به خوبی اجرایی شده و بخشی از مشکلات باقی مانده مربوط به تحریم‌هایی است که ربطی به مذاکرات هسته‌ای نداشته است.

در سوی مقابل اصولگرایان مخالف دولت با تمرکز بر مشکلات اقتصادی، وعده‌های دولت مبنی بر بهبود اقتصادی پس از بسته شدن پرونده هسته‌ای را زیر سوال می‌برند.

voa

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter