English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بشار اسد به ایران وعده قراردادهای بازسازی سوریه را داد

آذوح: در دیدار هیئت پارلمانی ایران با رییس‌جمهوری سوریه، بشار اسد وعده داد که ایران بزرگ‌ترین شریک اقتصادی سوریه در بازسازی این کشور پس از جنگ خواهد بود.

وعده قراردادهای بازسازی سوریه را اسد در حالی به نمایندگان مجلس ایران می‌دهد که جنگ در حلب در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داشته است. نیروهای بشار اسد به همراه حملات هوایی روسیه حلقه محاصره خود را بر قسمت شرقی که بیشتر تحت کنترل شورشیان ضد بشار است تنگ‌تر کرده‌اند.

به گزارش «ایسنا»، علاءالدین بروجردی – رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس – روز پنجشنبه ۱۴ مرداد با بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، در دمشق دیدار کرد.

علاءالدین بروجردی پیشروی‌های اخیر ارتش سوریه در حلب را «نوید پیروزی‌های بزرگی» خواند.

بشار اسد هم در مقابل گفت که در دوران بعد از جنگ و مرحله بازسازی سوریه، جمهوری اسلامی «بزرگ‌ترین شریک اقتصادی» او خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با هیئتی همراه به سوریه رفت است تا «حمایت مجدد جمهوری اسلامی ایران را از دولت و ملت سوریه» اعلام کند.

این سفر دوروزه است و در جریان آن نمایندگان پارلمانی ایران قرار است با مقامات مرتبط با دولت بشار اسد دیدار کنند و درباره توسعه همکاری‌های مشترک میان تهران و دمشق رایزنی کنند.

radiozamaneh

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter