English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یک کارمند حزب کارگزاران به دلیل پرداخت نشدن حقوق‌ها خودکشی کرد

آذوح: بیژن سلطانی از کارمندان حزب کارگزاران سازندگی، از احزاب اصلاح طلب نزدیک به هاشمی رفسنجانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، به دلیل عدم دریافت چند ماه حقوق و اوضاع سخت معیشتی، خودکشی کرد.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت و گو با فارس در این باره اظهار داشت: «معاون مالی و اداری حزب کارگزاران در محل کار خود اقدام به خودکشی از طریق حلق آویزی کرد».

وی افزود: «دستنوشته‌ای که حکایت از خودکشی وی دارد در محل صحنه کشف شد».

شهریاری ادامه داد: «در حالی که حسب مدارک هر یک از اعضای حزب مثل مرعشی و عطریان فر ماهیانه ٦ میلیون تومان حقوق دریافت می کرده‌اند این فرد تقاضای مساعدت مالی جهت شهریه دانشگاه دختر خود را داشته که اقدامی نشده است».

وی اضافه کرد: «این فرد کپی وصیت نامه را در تمامی فایل‌ها قرار داده است که حقوق وی یک میلیون تومان بوده است».

از سویی غلام عباس علیخانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت که علت خودکشی کارمند مالی این حزب بمشکلات مالی بوده است.

غلام عباس علیخانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حلق‌آویز کردن یکی از کارمندان حزب کارگزاران در دفتر این حزب واقع در میدان هفت‌تیر گفت: «ایشان، بازنشسته شهرداری بودند که مدتی بود از این مشکل می‌گفتند که حقوق بازنشستگی کفاف هزینه‌های زندگی‌شان را نمی‌دهد و در قسمت اداری حزب کارگزاران مشغول به کار شده بودند».

وی ادامه داد:‌ «کاری که ایشان انجام می‌داد کارهای حسابداری بود و ماهانه دریافتی‌ای به ایشان برای این کار داده می‌شد و در اتاق آرشیو در ساختمان هفت تیر مستقر بودند و کلید همان جا را هم داشتند که گویا بعد از ظهر امروز به دلیل همین مشکلات مالی خود را حلق‌آویز کرده‌اند»

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: «دلیل خودکشی ایشان در وصیت‌نامه‌ای که در جیبش قرار داشت مشکلات مالی عنوان شده بود و پس از رویت او توسط سایر کارکنان به پلیس و اورژانس برای حضور در محل اطلاع داده شد».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter