English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ممانعت اداراه اطلاعات از برگزاری مراسم عروسی هادی حمیدی شفیق فعال ملی آذربایجان

آذوح: اداره اطلاعات تبریز در یک اقدام غیرمتعارف از برگزاری مراسم عروسی هادی حمیدی شفیق جلوگیری کرد. این مراسم قرار بود با حضور فعالین ملی از شهرهای مختلف آذربایجان در تبریز برگزار شود. صبح دیروز ادراه اطلاعات تبریز، مسئول سالن برگزاری مراسم عروسی را به اداره اماکن تبریز احضار و وی را مورد بازجویی قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار آذوح همچنین اداره اماکن لیست کامل مدعوین را از وی درخواست می کنند که با اظهار بی اطلاعی ایشان وی را تهدید به پلمپ سالن پذیرایی می کنند. در ادامه همین سناریو، دیروز مامورین اداره اطلاعات طی یک تماس تلفنی هادی حمیدی شفیق را به این اداره  احضار می کند. با عدم مراجعه وی، طی یک تماس دیگر با محل کار وی، از همکار ایشان در مورد رفت و آمد هادی حمیدی به شهرستان های اطراف تبریز پرس و جو می کنند. با طفره رفتن همکار ایشان از پاسخگویی به این سئوالات مامورین اداره اطلاعات وی را تهدید به دستگیری می کنند.

صبح امروز نیز، با تماس تلفنی با خانواده وی و همچنین خانوداه عروس و احضار آنان، تهدید می کنند که در صورت برگزاری هرگونه مراسم عروسی در شهر تبریز تمام مهمانان را دستگیر خواهند کرد. همچنین مامورین اداره اطلاعات ضمن تماس مجدد با هادی حمیدی وی را از برگزاری مراسم منع می کنند که با مخالفت وی عنوان می کنند که مراسم عروسی را اداره اطلاعات برگزار و تمام مدعوین عروسی را بلاءاستثناء دستگیر خواهند کرد. شایان ذکر است که اداره اطلاعات اورمیه و تهران نیز طی تماس تلفنی با برخی فعالین ملی عنوان می کند که در صورت حضور در مراسم عروسی این فعال ملی، بازداشت خواهند شد. بنابراخبار موثق در آخرین گام این سناریو، هادی حمیدی شفیق از طرف اداره اطلاعات تبریز ربوده شده است و هنوز محل نگهداری او مشخص نیست.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter