English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

۲۰ نفر در آذربایجان شرقی در یک مهمانی دستگیر شدند

آذوح: رئیس حوزه قضائی صوفیان در استان آذربایجان شرقی گفته که ۲۰ نفر در یک مهمانی مختلط شبانه دستگیر و تحویل مقامات قضائی قضائی شده‌اند.

تقی فتحعلی‌زاده، رئیس حوزه قضائی صوفیان گفته که در پی گزارش تشکیل «جشن پارتی مختلط شبانه» در یکی از ویلاهای منطقه سد امند، بلافاصله دستورات قضایی لازم به مأموران نیروی انتظامی داده شده و عوامل و شرکت کنندگان این پارتی دستگیر شده‌اند.

این مقام قضایی گفته: «هرگونه هرج و مرج و بی‌هنجاری و اعمال غیراخلاقی که موجب هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی و انقلاب باشد، با شدت هرچه بیشتر برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.»

اکنون برای این افراد پرونده تشکیل شده و متهمان با صدور قرار قانونی آزاد شده‌اند.

بازداشت شهروندان در مهمانی‌ها سال‌هاست به رویه‌ای عادی در جمهوری اسلامی تبدیل شده است، اما احکامی که به دنبال این دستگیری‌ها صادر می‌شود، گاهی خبر‌سازند و حتی واکنش‌های خارجی را به دنبال دارند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه ایران اما به تازگی خبر از قرائن و شواهدی داده بود که بر اساس آن‌ها برگزاری پارتی‌ها و حضور دخترها و پسرها در آن‌ها هدایت‌شده و هدفمند است. او از سیستم‌های اطلاعاتی و انتظامی خواسته بود تا این موضوع را پیگیری کنند.

آن‌چه که این مقام قضایی به عنوان “شواهد” ارائه کرده بود این بود که برگزار‌کننده پارتی‌ها در تهران و برخی استان‌ها از جمله مازندران و خراسان رضوی یکی هستند و با افرادی از سفارتخانه‌ها ارتباط گرفته‌اند.

شواهد ارائه شده و خواسته او برای برخوردهای شدیدتر، موجی از بازداشت شرکت‌کنندگان در مهمانی‌ها و برگزار‌کنندگان آن‌‌ها را به دنبال داشته است.

radiofarda

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter