English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یک امام جماعت و همراهش در نیویورک به ضرب گلوله کشته شدند

آذوح: مردی مسلح یک امام جماعت و همراه او را در شهر نیویورک آمریکا با شلیک مستقیم به سر کشت. در محله‌ای که حمله صورت گرفته، مسلمانان زیادی زندگی می‌کنند. بیشتر آنان از بنگلادش هستند. انگیزه ضارب هنوز مشخص نیست.

شاهدان عینی بعد از ظهر شنبه (۱۳ اوت/ ۲۳ مرداد – به وقت محلی) مردی مسلح را دیده‌اند که از محل ارتکاب جرم دور می‌شود. او به سر علاالدین اکونجی ۵۵ ساله، امام جماعت مسجد جامع فرقان، و صرام الدین، همراه ۶۴ ساله‌ی او، شلیک کرده است. این دو اندکی پس از شلیک در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

مسجد فرقان در محله "اوزون پارک" در منطقه‌ی کویینز شهر نیویورک قرار دارد. در این محله شمار زیادی مسلمان زندگی می‌کنند که بیشترشان اصلا بنگلادشی هستند. از قرار معلوم علاالدین اکونجی هم دو سال پیش از بنگلادش به آمریکا مهاجرت کرده بوده است.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، علاالدین اکونجی و دستیارش اندکی پیش از واقعه از مسجد خارج شده بوده و هنوز لباس مذهبی به تن داشته‌اند. بر این اساس، ضارب از پشت به آنها نزدیک شده است.

به گفته‌ی یک سخنگوی پلیس، حمله اندکی پیش از ساعت ۱۴ صورت گرفته و انگیزه‌ی ضارب هنوز مشخص نیست؛ در تحقیقات اولیه هم مدرکی به دست نیامده که ثابت کند به این دو نفر به خاطر باورهای دینی‌شان حمله شده است.

dw

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter