English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یاسین رامین، فرزند معاون وزیر ارشاد در دولت نهم بازداشت شد

آذوح: یاسین رامین، فرزند محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت محمود احمدی نژاد بازداشت و به زندان منتقل شده است.

آقای رامین از متهمان شرکت رشد، وابسته به سازمان هلال احمر که در آلمان ثبت شده، به دلیل "عدم توانایی در تودیع وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی" بازداشت شده است.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران گفته است که این پرونده با اعلام شکایت سازمان هلال احمر در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

یاسین رامین، همسر مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران است. اخیرا آقای رامین در پی شکایت هلال احمر، ممنوع الخروج شد.

امیر محسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در مورد قوانین آلمان و انتقال شرکت رشد به آقای رامین به خبرگزاری فارس گفته بود: "طبق قوانین آلمان، هر شرکتی که در این کشور فعالیت می‌کند باید تحت نظارت و مسئولیت یکی از اتباع آلمان باشد و به همین علت زمانی که شرکت رشد در آلمان راه‌اندازی شد، وی (آقای رامین) که دارای تابعیت آلمان بود مسئولیت شرکت را عهده‌دار شد."

رییس جمعیت هلال احمر همچنین تاکید کرد که این شرکت از نظر قوانین آلمان متعلق به "ما نیست و من نیز طی نامه‌ای به سازمان تدارکات پزشکی اعلام کردم که به شکل رسمی این شرکت هیچ ارتباطی" با جمعیت هلال احمر ندارد.

به گفته آقای ضیایی، شرکت هلال احمر ۲ میلیون یورو به شرکت رشد داده تا تجهیزات پزشکی خریداری کند، این تجهیزات خریداری شده و به داخل کشور آمده اما پولی به فروشنده نرسیده است. "ما هنوز نمی توانیم بگوییم که طلبکار هستیم، چون هنوز در دادگاه این موضوع را اثبات نکرده‌ایم، فعلا عنوان اختلاف حساب به آن داده‌ایم."

bbc

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter