English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نماینده مردم اورمیه : وضعیت اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اورمیه اسف بار است

آذوح: نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه: مشکلات ساختاری و کمبود امکانات و فضای کافی در بیمارستانهای طالقانی، شهید مطهری، امام خمینی (ره) و سید الشهدا رنج بی پایان این واحدهای نجات حیات در بدو ورود بیماران بدحال و مصدومان تصادفات و ... است.

به گزارش دورنانیوز،‌ هادی بهادری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر وضعیت اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) در وضعیت فاجعه باری قرار دارد افزود: در بازدید اخیر وزیربهداشت دستورات لازم برای حل مشکلات وضعیت اسف بار این طرح داده شده امیدوارم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت آن باشیم.

وی خواستار تکمیل بیمارستان ۴۶۴ تختخوابی ارومیه شد و عنوان کرد: وضعیت اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) اورمیه نیز نیازمند رسیدگی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم اورمیه درمجلس شورای اسلامی در خصوص نبود بیمارستان و یا بخش ویژه سوختگی در ارومیه گفت: ایجاد بخش ویژه سوختگی در بیمارستان های ارومیه را پیگیری خواهم کرد.

بهادری با بیان اینکه  جای تاسف است که بیماران سوختگی برای درمان به استانهای دیگر منتقل شوند اظهار داشت: نیاز است  در این شهر بخش ویژه سوختگی در بیمارستانها ایجاد شود و قطعا پیگیر این موضوع خواهم شد.

قدیمی بودن ساختمان بیمارستان های آذربایجان غربی بویژه ارومیه و عدم اجرای طرحهای احداث و نوسازی واحدهای موجود، مشکلات چندین ساله بیمارستانها و مراکز درمانی استان را پا برجا نگه داشته و مردم و فعالان عرصه سلامت از وضع موجود ناراضی هستند.

مشکلات ساختاری و کمبود امکانات و فضای کافی در بیمارستانهای طالقانی، شهید مطهری، امام خمینی (ره) و سید الشهدا رنج بی پایان این واحدهای نجات حیات در بدو ورود بیماران بدحال و مصدومان تصادفات و … است.

تبدیل مهمان سرا به بیمارستان طالقانی، قدیمی بودن ساختمان بیمارستان شهید مطهری، نبود فضای کافی در اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) با توجه به حجم ورود بیمار، عدم توجه به تعبیه فضای تریاژ در بیمارستان جدید الاحداث سید الشهدا از جمله مشکلاتی است که سالها پا برجا بوده و عزمی برای بهبود وضعیت موجود نیست.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter