English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

جزئیات بازداشت چند ساعته سفیر ژاپن در تهران

آذوح: سفارت ژاپن در تهران اعلام کرده که سفیر ژاپن در ایران 28 آوریل برای مدت کوتاهی توسط نیروهای امنیتی ایران بازداشت و بازجویی شد.

به گزارش فارس، سفارت ژاپن در تهران اعلام کرده که سفیر ژاپن در ایران  28 آوریل برای مدت کوتاهی توسط نیروهای امنیتی ایران بازداشت و بازجویی شد.

به گزارش خبرگزاری ژاپنی «کیودو»، سفارت ژاپن در ایران اعلام کرده که 28 آوریل سفیر توکیو در تهران توسط نیروهای امینتی ایرانی به مدت کوتاهی بازداشت و از او بازجویی شد.

به گفته سفارت ژاپن، مقامات ژاپنی به دنبال بازداشت «هیرویاسو کوبایاشی» در تاریخ  28 آوریل(نهم اردیبهشت)، به وزارت خارجه ایران اعتراض کردند.

این سفارتخانه اعلام کرده که سفیر ژاپن در میهمانی شام «یکی از آشنایان ایرانی» که با حضور تعدادی دیگر از دیپلمات‌های خارجی برگزار شد، حضور یافت؛ میهمانی که در آن «الکل» و مشروبات الکلی سرو شده بود.

به گفته سفارت ژاپن، نیروهای امینتی ایران به میهمانی حمله کرده و مانع خروج حاضران از محل میهمانی و همچنین استفاده آنها از تلفن‌های همراهشان شدند.

سفارت توکیو همچنین اعلام کرده که سفیر توکیو در این میهمانی، «کارت دیپلماتیک» خود را که وزارت خارجه ایران به پرسنل دیپلماتیک خارجی می‌دهد، به همراه نداشت و او در عوض کارت تجاری و بازرگانی شخصی خودش را به نیروهای امنیت نشان داد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter