English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اهانت خبرنگار "ایران" به ملت ترک و واکنش قاضی پور در مجلس*****

آذوح: نادر قاضی‌پور نماینده مردم اورمیه در مجلس بر سر تشکیل فراکسیون نمایندگان تورک با خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران درگیر شد.

پس از پایان جلسه علنی مجلس امروز که نمایندگان در راهروی مجلس به سوال‌های رسانه‌ها پاسخ می‌دادند، یکی از خبرنگاران با نادر قاضی‌پور درگیر شد.

احسان بداغی، خبرنگار روزنامه ایران "ارگان رسمی دولت" در حین مصاحبه با قاضی پور در موضوع مربوط به فراکسیون مناطق ترک نشین عنوان کرد که این موضوع اقدامی تجزیه طلبانه بوده که نبایستی از سوی نمایندگان طرح گردد.

نماینده اورمیه در رابطه با این وقایع عنوان کرد: خبرنگار روزنامه ایران به من گفت که ترک‌ها جمعیت و ریشه‌ای در ایران ندارند و نمی‌توانند فراکسیون تشکیل دهند!

وی در ادامه افزود: این آقا می‌گفت که شما چرا فراکسیون مناطق ترک‌نشین را راه انداختی؟ چرا فراکسیون مناطق ترک‌نشین را تشکیل می‌دهی؟ چرا ترک‌ها رامطرح می‌کنید؟ و هزاران حرف بیخورد علیه ترک‌ها، تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها زد و من با وی درگیر شدم.

این در حالی است که رسانه‌های دولتی و همچنین رسانه های وابسته به جریان اصلاحات در اقدامی هدفمند ماجرا را جعل کرده و دلیل درگیری نادر قاضی‌پور با خبرنگار روزنامه ایران را رأی دادن این خبرنگار به لیست امید و آقای روحانی عنوان کرده اند!

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter