English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اختلاف میان مصباح یزدی و مهدوی کنی بر سر تشکیل جبهه پایداری

آذوح: عضو شوراي مركزي جبهه رهپويان انقلاب اسلامي در خصوص الزامات مشاركت حداكثري در انتخابات گفت: بايد شرايط و فضا به سمتي برود كه مردم باور كنند مشاركت در صحنه انتخابات در سرنوشت‌شان تأثير دارد و بيهوده نيست.

مهدي طائب در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران (ايلنا)، در خصوص الزامات مشاركت حداكثري در انتخابات نهمين دوره مجلس، اظهار داشت: براي جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش رو بايد به مواردي از جمله اعتماد عمومي و بيان حرف هاي صادقانه از سوي مسئولان توجه كرد.

وي افزود: در جهت اول بايد شرايط و فضا به سمتي برود كه مردم باور كنند مشاركت در صحنه انتخابات در سرنوشت شان تأثير دارد و بيهوده نيست.

رئيس قرارگاه عمار، اضافه كرد:‌ دومين نكته بسيار مهمي كه بايد در خصوص انتخابات پيش رو به آن توجه كرد و قطعا باعث مشاركت حداكثري مردم مي شود اين است كه مردم باور كنند مسئولان صادقانه حرف مي زنند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب با اشاره به تحولات اخير خاورميانه و بحران عدم مشروعيت برخي كشورها، اظهار كرد: اكثريت قريب به اتفاق مردم جامعه ما در يك سليقه متحد هستند و آن اين كه نظام جمهوري اسلامي ايران را قبول دارند و به همين منظور همه سختي ها را براي رسيدن به هدف والاتر تحمل مي كنند، از اين جهت مي توان گفت مردم ما با توجه به دركي كه از تحولات منطقه دارند انشاالله در انتخابات حضور پرشوري خواهند داشت.

وي در ادامه سخنان خود در خصوص هشدارهاي اخير سرلشكر فيروز آبادي مبني بر سوء استفاده از پرداخت يارانه ها به مردم براي بردن رأي مردم به سمت و جهتي خاص هم گفت: اصولا بايد از گفتن اين مطالب پرهيز كرد؛ البته شايد سخنان سردار بزرگ نظام در حواشي بيان شده باشد.

طائب گفت: مردم ما مردمي هستند كه تجربه اين شرايط را داشتند كه افرادي بيايند و اقداماتي از اين دست انجام بدهند اما در نهايت مردم آن ها را ناكام گذاشتند. اصولا مردم ما مردمي نيستند كه بخواهند با اين گونه امور رأي و نظر خود را به سمت شخص ديگري متوجه كنند.

وي در خصوص تشكيل جبهه پايداري هم گفت: انشاالله اين جبهه زمينه وحدت بيشتر اصولگرايان را فراهم مي كند چرا كه نمي توان از تشكيل اين جبهه برداشت اختلاف ميان آيت الله مصباح و آيت الله مهدوي كني را داشت،‌ بلكه اگر اختلافي هم هست،‌ اختلافات تاكتيكي است امام چون نظر هر دو رضايت خداست با هم متحد هستند.

رئيس قرارگاه عمار در خصوص سخنان مصباح يزدي در همايش اعلام موجوديت جبهه پايداري مبني بر اين كه برخي از اتحادها همانند اتحاد يهود،‌ كفار و منافقين در صدر اسلام است،‌ آن هم بعد از سخنان آيت الله مهدوي كني كه خواسته بودند هيچ تشكلي مقابل كميته وحدت اصولگرايان موازي كاري نكند، ابراز داشت: اين سخنان آيت الله مصباح در مقابل كميته وحدت اصولگرايان و آيت الله مهدوي كني نبود بلكه ايشان در پاسخ به يكي از سخنران هاي قبل از خودشان در جلسه اين سخن را بيان كردند.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال كه آيا جبهه پايداري با محوريت مصباح ليستي جدا از ليست كميته وحدت اصولگرايان با محوريت آيت الله مهدوي كني براي انتخابات مجلس نهم خواهد داد؟، گفت: هنوز زود است كه اعلان نظر كنيم و به همين دليل بايد صبر كرد.

دیگربان

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter