English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه ی فعالین ملی آزربایجانی شهرستان ملیک کندی ( ملکان ) در حمایت از دریاچه ی اورمیه

استعمار و مستعمره((Colonization دو واژه ای که از بدو پیدایش قدرت با هم زیسته اند و هر چه زمان سپری شده به جای نزدیکی به هم دورتر دورتر شده اند آری تمام پیشرفتهای بشری در طول تاریخ ابزاری شده در دست استعمارگران  تا هر چه بیشتر مستعمره را استعمار کنند خون دلیران وطن را بمکد و به جای قهرمانان ملت عروسکهای خیمه شب بازی را چشم مردم بزرگ جلوه دهند. این سخن با آنانی است که نه می توانند آذربایجان را تافته جدا بافته تصور کنند و نه می خواهند فکر کنند آزربایجان، ازربایجان است و  مستعمره فارسستان. حال به خود ملت آذربایجان بنگریم، دست استعمار آزربایجان را به 13 استان قطعه-قطعه کرده و  برای هر قطعه نامی جعلی نهاده و مردم آن استانها تصور می کنند که گویی آزربایجانی نیستند از جمله این استانها که نژادپرستان آنها را از مام وطن جدا ساخته اند می توان به البرز-قزوین-قم- زنجان-همدان-مرکزی-اردبیل و ... اشاره کرد. سیاست بعدی به جان هم انداختن شهرها با دلایل واهی و خیالی و مطرح ساختن مسایل پوچی مثل اردبیل- تبریز، مراغه- بناب و بناب- ملیک کندی و ... بود که خوشبختانه دست استعمار بی رحم رو شده و ملتمان بر پوچ بودن این مسایل پی برده اند.

آری با این تقسیم بندی ها و ایجاد اختلاف هم سدی در برابر توسعه آزربایجان نهادند هم از لحاظ روانی چنین وانمود میکنند که اگر ما نباشیم شما عرضه ی اداره خود را ندارید شما لیاقت حاکمیت را ندارید و کنترل امر را بر خود تسهیل میکند، حال اینکه شاهرگهای اقتصاد آذربایجان در دست غیر آذربایجانیست حال که نه تنها هیچ صنعت مادری به آزربایجان داده نمیشود بلکه هرچه را داراست از آذربایجان سلب میکنند که نمونه بارز آن دریاچه ی اورمیه است، دریاچه ای که سومین دریاچه ی شور جهان نامیده میشود و عروس آذربایجان، که با یک سخن نماینده اهل بروجرد که گفته اند تورکها بروند و جای دیگر زندگی کنند که با این سخن عروس آزربایجان از عروسیت می افتد.

آری عروس آزربایجان دیگر عروس نیست و رو به نابودیست اما علت این نابودی چیست؟!!!

فقط میتوانیم بگوییم که سیاستهای کثیف شوونیست فارس و نمایندگان خود فروش آزربایجانی که ادعا میکنند از حقوق ملت آزربایجان دفا میکنند اما با رد طرح دو فوریتی نجات دریاچه ی اورمیه صورت کریه خودشان را به مردم غیور و دلیر مردان آذربایجانی نشان دادند که نه تنها از حقوق آزربایجان دفا نمیکنند بلکه برای نابودی آزربایجان نیز تلاش میکنند.

ما جمعی از فعالین ملی آزربایجانی شهرستان ملیک کندی ( ملکان ) ضمن اعلام همبستگی با دیگر مناطق آذربایجان و فعالین این شهرها حمایت خود را از تجمع برای بازی تراختور در روز  پنج شنبه در تبریز و تجمع اعتراضی به نابودسازی عروس آزربایجان در ارومیه در روز شنبه ساعت 6 عصر در محل تقاطع عطایی و امام اعلام میداریم .

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter