English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اسامی جدید از بازداشت شدگان تبریز

آذوح: نیروهای امنیتی ایران با حمله به یک مراسم افطاری در شهر تبریز بیش از 30 فعال سیاسی آذربایجانی را بازداشت نمودند.

به گزارش خبرنگار آذوح مامورین وزارت اطلاعات با پشتیبانی جمعی از نیروهای سپاه پاسداران با حمله به منازل شخصی فعالین آذربایجانی آنها را پس از دستگیر به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. این مامورین با هجوم به مراسم افطاری که در منزل مصطفی عوض پور از فعالین مدنی آذربایجان برگزار می گردید نزدیک به 30 تن از حاضرین را دستگیر نمودند.

از اسامی دستگیرشدگان می توان به آقایان جلیل علمدار میلانی، مهدی حمیدی شفیق، محمد امیری، محمد علیمرادی، فرزاد مهدوی ، احمد ریاضی مبارکی- حسن ارک- عزیز پورولی، مصطفی عوض پور، جمشید ذارعی، حسین نصیری، اکبر مهاجر، مرتضی عوض پور، مرتضی مرادپور، یاسر سلمانی رضایی، مهدی(ائلمان) نوری، موسی برزین خلیفه لو، تقی صوفیانلی و محمود فضلی اشاره نمود.

گفتنی است پیرو فراخوانهای صادر شده از سوی احزاب و تشکلات آذربایجانی، همزمان با دیدار تیمهای تراکتورسازی و شهرداری تبریز در این شهر در روز پنجشنبه و همچنین در شهر ارومیه در روز شنبه تجمعات اعتراضی گسترده ای شکل خواهد گرفت. جرقه ی این اعتراضات که نسبت به سیاست های غلط جمهوری اسلامی ایران در خشک نمودن دریاچه ی ارومیه صورت خواهد گرفت از ردشدن طرح دوفوریتی احیای دریاچه ی ارومیه در مجلس ایران زده شد.


آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter