English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

درخشش ستارگان سرخ در آسمان آذربایجان در روز پیروزی 6 امتیازی تراکتور مقابل مس کرمان

آذوح: تراکتور در یک مصاف حساس و نفسگیر با حمایت پرشور افزون بر 40000 هوادار خود که در یک روز غیرتعطیل آمده بودند با عبور دادن تیم محبوب خود از یکی از حساسترین مصافهای فصل آن را گامی دیگر به آسیا نزدیکتر نمایند توانست ضمن از پیش رو برداشتن مس کرمان، نزدیکترین تعقیب کننده ی خود در جدول، فاصله امتیازیش با این تیم را به عدد 6 رسانده و با یک پله صعود در جدول دوباره جایگاه چهارمی خود را از پرسپولیس پس بگیرد.

تراکتور از همان ابتدا با حملات دامنه دار خود مس را شدیداً تحت فشار قرار داد و متعاقب از دست رفتن چند موقعیت با بی دقتی مهاجمان خود، کرار جاسم در محوطه ی جریمه ی حریف با یک خطای صد در صد مشکوک به پنالتی سرنگون شد اما در کمال تعجب هواداران داور به سادگی از روی صحنه عبور نمود و دستور به ادامه ی بازی داد و با عقیم ماندن حملات دو تیم در نیمه اول، با نتیجه ی 0-0 به رختکن رفتند.

تراکتور که به حساسیت این بازی واقف بود و به هیچ روی حاضر به از دست دادن 3 امتیاز ارزشمند خانگی نبود نیمه دوم را تهاجمی تر از نیمه ی اول آغاز نمود که تلاشهایش در دقیقه ی 70 بازی با ضربه ی سر زیبای علی علیزاده به ثمر نشست. پس از گل برتری، تراکتور بازهم حملاتش را ادامه داد و مس نیز که همه چیز را از دست رفته می دید به صرافت جبران مافات افتاد اما هوشیاری مدافعان تراکتور مانع از دستیابی مس به گل مساوی شد.

سعید مظفری زاده داور این دیدار که قضاوت پر حرف و حدیثی را داشت به كيوان امرايي، مصطفي سيفي، فرهاد سالارپور، قاسم دهنوي، ميلاد شيخ‌فخرالديني، شجاع خليل زاده و فرزاد حسين‌خاني از مس و لئوناردو پيمنتا و كرار جاسم از تراكتور كارت زرد نشان داد. تیراختور با اين پيروزي 45 امتيازي شد و به رده چهارم صعود كرد و جاي پرسپوليس را گرفت. مس هم 39 امتيازي باقي ماند.

حضور هوادارانی که در یک روز غیرتعطیل جانانه از تیم محبوب حمایت نمودند موجب مزید امتنان و سپاسگزاری است پورتال هواداران ضمن قدردانی از این عزیزان که در سرما و گرما و تحت هر شرایطی عاشقانه از تیم محبوب خود حمایت بعمل می آورند قدردانی نموده و این پیروزی ارزشمند را به خیل عظیم عاشقان آذربایجان تبریک می گوید.

سایت هواداران تراکتورسازی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter