English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

فیلم: اعتراض در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در باکو در حمایت از دریاچه ی ارومیه

آذوح: امروز جمعی از جوانان آذربایجان برای اعلام همبستگی با آذربایجان جنوبی و اعتراض به سیاستهای جمهوری اسلامی در جهت خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه و سر کوب اعتراضات در شهرهای اورمیه و تبریز، در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در باکو دست به اعتراض زدند.

در این میتینگ معترضین ضمن ابراز همدردی با مجروحین درگیریهای ارومیه و تبریز انزجار خود را نسبت به سیاستهای رژیم جمهوری اسلامی در جهت خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه ابراز داشته و اعتراض خود را نسبت به سرکوب خونین مردم در شهرهای تبریز و اورمیه را اعلام داشتند.

در این تجمع اعتراضی شرکت کنندگان با  دادن شعارھايى مانند (آذربایجان بیر اولسون باشکندی تبریز اولسون )-  ( روس - فارس –ارمنی اونلار تورکون دشمنی) (اورمو گولو جان وئریر  مجلس اونون قتلینه فرمان وئریر ) رژيم جنايتکار ایران را محکوم نمودند.

لازم به ذکراست که شنبه هفته گذشته پنجم شهریور ماه هزاران نفر از مردم قهرمان اورمیه، برای اعتراض به سیاست دولت جمهوری اسلامی در جهت خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه دست به اعتراض گسترده ای زده بودند که از طرف نیروهای سرکوبگر رژیم این تجمع مدنی و آرام به خشونت کشیده شده بود.

http://www.azadliq.org/video/23614.html

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter