English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بی خبری از وضعیت مهدی فضلی فعال مدنی آزربایجان

آذوح: علیرغم گذشت چند روز از خروج مهدی فضلی از ایران خبری از آخرین وضعیت وی به دست نیامده است.
این این عضو جنبش دانشجویی آذربایجان- آذوح که سابقه ی چندین بازداشت را در کارنامه ی فعالیت سیاسی خود دارد روز 4 شهریور پس از چندین ساعت تعقیب و گریز موفق به فرار از کمین مامورین وزارت اطلاعات شده و نهایتا علیرغم وجود خطرات جانی فراوان از مرزهای ایران خارج گردیده است.
گزارشات رسیده از نزدیکان وی حاکی است مهدی فضلی پس از حضور در شهر ارومیه و ارتباط با دیگر اعضای آذوح مورد شک و تعقیب نیروهای امنیتی قرار می گیرد. مامورین وزارت اطلاعات با علم به بازگشت مهدی فضلی به شهر همدان و جهت پی بردن به شاخه ی آذوح در این شهر به تعقیب نامحسوس ایشان اقدام نموده اند که با درایت مهدی فضلی این عمل مامورین اطلاعاتی ناکام مانده است. با این حال کماکان از دیگر جزئیات این امر خبری در دست نیست.
گفتنی است این فعال سیاسی پیش از این نیز بارها مورد بازداشت و شکنجه ی نیروهای امنیتی ایران قرار گرفته است. بازجویان وزارت اطلاعات ایران با ضرب و شتم شدید وی در یکی از این دستگیریها استخوان پای وی را شکسته و از درمان آن ممانعت نمودند. این امر و عفونت پای وی در نهایت موجب شد به دلیل درمان دیرهنگام و اقدام خودسرانه ی نیروهای امنیتی در استفاده از داروهای نامناسب، شنوایی مهدی فضلی مورد آسیب جدی قرار گرفته و ایشان شنوایی یک گوش خود را از دست بدهند.
آذوح
Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter