English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اطلاع رسانی، رمز پیروزی است؛ هفته ی سرنوشت ساز: پنج شنبه، جمعه، شنبه؛ تهران، تبریز، ارومیه و...

آذوح: با توجه به بروز درگیریهای گسترده در شهرهای تبریز و اورمیه و ضرب و شتم شدید بسیاری از معترضین و مردم عادی در دو هفته ی گذشته لزوم ادامه ی تظاهرات به خوبی احساس می گردد. دولت ایران و حاکمیت فعلی پیش از این نیز بارها نشان داده علیرغم خشونت بیش از حد خود، در مقابل اعتراضات گسترده بسیار آسیب پذیر است. این تجربه در قیام تاریخی خرداد 1385 و قیام باشکوه 5 شهریور 1390 و 12 شهریور 1390 کاملا به چشم می آید.

شروع شنبه های اعتراض در آذربایجان در حالی است که موضوع دریاچه ی ارومیه آنقدر حیاتی می باشد که تا حصول نتیجه و اقدام عملی، و نه شعاری، باید به اعتراضات ادامه داد. جرقه ی این اعتراضات در دو هفته ی اخیر و در شهرهای اورمیه و تبریز بسیار عالی و قدرتمندانه زده شده است. نباید این فرصت را ازدست داد و بهانه ای به دست دولت داد تا دریاچه ی ارومیه را بیشتر از این به سمت مرگ سوق دهد.

با توجه به تجربیات تظاهراتهای 13 فروردین سالهای 1389 و 1390 و نیز تظاهرات 5 شهریور 1390 قدرت بسیج عمومی و خبررسانی رسانه ها و فعالین آذربایجانی به خوبی آشکار می گردد. این تجربیات بیانگر آن است برای دریافت نتیجه ی مناسب باید زمان مناسبی را نیز برای تبلیغات در نظر گرفت.

با دقت در این مسایل، و در جهت ادامه ی این اعتراضات در سمت و سویی قدرتمند، روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ی آتی برای ادامه ی اعتراضات کاملا به حق و کاملا قانونی مردم آذربایجان به شرح زیر پیشنهاد می گردد:

پنج شنبه، 17 شهریور، دیدار تیمهای شهرداری تبریز و راه آهن در تبریز: با دقت در وقایع دیدار تیمهای تراکتورسازی و شهرداری در تبریز در روز 3 شهریور و نقش بی بدیل آن در بروز اعتراضات در روز 5 شهریور به خوبی مشخص می گردد روز پنج شنبه ی آتی چه فرصت گرانبهایی برای گردهمآیی آذربایجانیها در استادیوم سهند تبریز و اعلان مطالبات خود، و در عین حال کسب روحیه ی جسارت و مبارزه در کنار دیگر حاضرین است. هماهنگیهای صورت گرفته در این روز و استفاده از فضای نسبتا امن ورزشگاه می تواند زمینه ساز حماسه ای دیگر در روزهای بعد باشد.

جمعه، 18 شهریور، دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در تهران: فرصتی استثنایی و بی نظیر برای ملت آذربایجان تا خواستهای خود و اعتراضات به حق خود را در پایتخت و در مقابل چشمان میلیونها نفر نشان دهد. در این روز شهر تهران با جمعیت میلیونی آذربایجانی خود می تواند قیامی تاریخی و باورنکردنی را شاهد باشد. شاید تا چندین سال چنین فرصتی در اختیار فعالین آذربایجانی و ملت آذربایجان قرار نگیرد تا پایتخت سیاسی ایران را به مکان بروز شعارها و اعتراضات عمومی بسیار گسترده تبدیل گردانند. این اعتراضات با کشیده شدن به شهر پایه های رژیم را به لرزه های شدید خواهد انداخت.

شنبه، 19 شهریور، ساعت 18، شهرهای اورمیه، تبریز و ... : با توجه به وقایع روی داده در یک روز قبل از آن در روز جمعه و بروز اعتراضات گسترده در تهران، رژیم نیرو و زمان کافی برای گسیل نیرو به آذربایجان نخواهد داشت. این می تواند به بهترین زمان و مکان برای بروز تظاهرات سرتاسری در آذربایجان مبدل گردد.

اطلاع رسانی رمز پیروزی و موفقیت دو هفته ی گذشته بوده است. از همین لحظه شروع کنیم. وعده ی دیدار، پنج شنبه، جمعه، شنبه؛ مکان، آذربایجان...

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter