English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه جمعیت اتحاد و ترقی آذربایجان جنوبی

تجمعات دریاچه ی اورمیه، تروریسم دولتی حکومت ایران و تاکید بر ادامه مبارزات

1. همانطور که انتظار می رفت ملت قهرمان آذربایجان جنوبی بار دیگر عزم خود را در دفاع از حقوق اساسی و اولیه ی خود نشان داد و ثابت کرد هیچ قدرتی نمی تواند بر اراده ی مقدس ملت فایق آید. همچنان که پیشتر اعلام کرده بودیم ، ما نیز همراه با ملت قهرمان در تجمعات 5 و 12 شهریور در شهرهای اورمیه و تبریز مشارکت کردیم. در همین راستا ، ضمن محکوم کردن اقدامات نظامی و امنیتی حکومت ایران در برابر تجمعات مدنی ملت تورک آذرابیجان جنوبی ، که در نظر ما جز تروریسم دولتی نام دیگری نمی توان بر آن نهاد ، اعلام می کنیم که همچنان تجمعات و اعتراضات بایستی ادامه یابد و خواسته ی ملت آن قدر بدیهی است که قبح بازداشت و تهدیدات رژیم را از بین برده است.

2. موضع گیری جناب آقای اکبر اعلمی در خصوص تجمعات ملی در دفاع از دریاچه ی اورمیه جای تقدیر و تشکر دارد. همچنان که مواضع و نظرات مزدورانی که خود را نماینده ی مجلس می خوانند صبر آذربایجان را لبریز خواهد کرد. آخرین نمونه از اینگونه مواضع ، مصاحبه ی فردی بنام "کرمی راد"  با خبرگزاری فارس (در روز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه 90) است که نامبرده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بوده و با وقاحت تمام ، تجمعات اورمیه را به گروهک تروریستی پژاک نسبت داده است. ما به چنین افرادی هشدار می دهیم که از حمایتهای پشت پرده از پژاک و پ.ک.ک و هر گروه تروریستی دیگر دست برداشته و از خواب کورد خواندن اورمیه بیرون آیند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900613000328

3. در ادامه ی فشارها و محدودیت ها بر گروههای و تشکیلاتهای مستقل و ملی در آذربایجان جنوبی ، سایت جمعیت مورد هجوم واقع شده و از آغاز تجمعات مسدود گردیده است. ضمن اعلام و محکومیت این مسئله ، همچنان تاکید می کنیم فعالیتهای جمعیت ما ادامه خواهد داشت و اینگونه محدودیت ها عزم ما را در پیمودن این مسیر ملی استوارتر خواهد نمود.

جمعیت اتحاد و ترقی آذربایجان جنوبی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter