English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مینلر بیلدیری اورمو گولو اعتیراضلاری حمایه سینده قوشاچایدا یاینلاندی

دریاچه آبی اورمیه را به دریاچه نمکی اورمیه تبدیل می‌کنند.

سونامی نمك شهرهاي اطراف درياچه را نابود خواهد کرد.

از این پس می‌خواهند در نقشه ها به جای دریاچه نیلگون اورمیه، دریاچه نمک اورمیه ، به جای سرزمین فرحبخش آذربایجان،صحرای نمکی آذربایجان و بجای ملت آذریایجان ملت صحرا نشین آذربایجان بنویسند.

عاملان این فاجعه محیط زیستی و بشری تصمیمشان جدیست. جدی بودن تصمیم شان را در مجلس شورای قتل دریاچه اورمیه بانگ زدند. جدی بودن تصمیمشان را برای پروژه خشک کردن دریاچه اورمیه با ریختن دهها میلیون تن خاک به دریاچه اورمیه علیرغم مخالفت سازمانهای زیست محیطی اثبات کردند. اوضاع به سمت بياباني شدن به سرعت پيش می‌رود. 15 سال است که با برنامه‌های سیستماتیک قلب آذربایجان( اورمو گولو )را با سلاح طوفان دریاچه نمکی نشانه رفته اند.

8 سال است که دانشمندان و فعالان حرکت ملی آذربایجان فریاد می‌زنند بزرگترین فاجعه برای ملت آذربایجان در حال رخ دادن می باشد و دولت با تعریف طرحهای غیر عملی و کارشناسی نشده در جهت امحاء دریاچه گام بر می دارد و با کشتن زمان بحران را تشدید و افکار عمومی را فریب میدهد و طلب سکوت و انتظار برای نظاره نشستن طوفان نمک را از ملت آذربایجان دارد.

امروز ملت قهرمان آذربایجان در اورمیه و تبریز سکوت نابود کننده سرزمینمان و مللتمان را شکستند و اثبات نمودند از وجب به وجب زیبایهای ملی شان دفاع خواهند نمود. ما مردم وطن سئور قوشاچای نیز همدوش هموطنهای بیدارمان در سایر شهرهای آذربایجان برای حق حیات آزاد در سرزمین مادریمان همصدا خواهیم شد.

اورمو گولو جان وئریر مجلس اونون قتلسنه فرمان وئریر

آذربایجان اویانماسا اودوذدو اورمو گولو سوسوزدو

وعده دیدار روز شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 6 بعداز ظهر

مکان : چهارراه اصلی_ خ امام _بانک ملی_ تقاطع شهدا طالقانی_خ شهدا

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter