English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

وضعیت حاد جسمانی حسین رونقی در پی عدم رسیدگی پزشکی

آذوح: مقامات قضایی جمهوری اسلامی همچنان از رسیدگی پزشکی و مرخصی استعلاجی به حسین رونقی ملکی سر باز می‌زنند که این امر موجب تشدید وضعیت حاد جسمانی وی می شود.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، حسین رونقی ملکی ملقب به بابک خرمدین، که از ناراحتی کلیوی رنج می‌برد تا به حال بار‌ها طی نامه‌ای به دادستان تهران از وضعیت خود سخن گفته اما دادستانی تهران به دلایل نامعلومی از رسیدگی پزشکی به این زندانی سیاسی جلوگیری می‌کند.

این درحالی ست که دادستانی تهران پیش‌تر از "عمل" موفقیت آمیز این زندانی سیاسی سخن گفته اما خانوادهٔ این زندانی محبوس در زندان اوین پس از دیدار با وی، این خبر که از سوی این نهاد قضایی مطرح شده بود را کذب خواندند.

لازم به یادآوری است روزنامه کیهان پیش‌تر در خبر ویژهٔ خود از اتهاماتی به حسین رونقی ملکی سخن گفته بود که این اتهامات در دادگاه از سوی این زندانی سیاسی رد شد و به نظر می‌رسد اعمال این محدودیت‌ها عملی تلافی جویانه در راستای تکذیب این اتهامات باشد.

شایان ذکر است خانوادهٔ رونقی که هر هفته برای ملاقات با فرزندشان از شهرستان ملکان به تهران طی مسیر می‌کنند، در آستانهٔ سال جدید نیز از ملاقات حضوری با وی باز مانده‌اند.

حسین رونقی ملکی از آذر ماه سال ۸۸ تا کنون که در زندان محبوس است، حتی از دیدن وکیل خود محروم بوده است. وضعیت این زندانی سیاسی به شدت وخیم بوده و وی همچنان از درد کلیوی رنج می‌برد.

هرانا

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter