English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آداپ به کمک های شما نیاز دارد

دوستان عزیز،

پس از تظاهرات اخیر شهرهای ارومیه و تبریز در اعتراض به خشکاندن برنامه ریزی شده دریاچه اورمیه و به دنبال موج دستگیری های فعالان ملی و تظاهرکنندگان، انجمن دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجان در ایران (آداپ) نهایت سعی خود را بکار برده است تا مسئولیت های خود را برای انتشار وسیع اخبار این رویدادها و امر دفاع از دستگیر شدگان به نحو احسن بجا آورد.

همانطور که همگان در این ایام شاهدید، پوشش خبری این رویدادها به همت فعالان آذربایجانی و همکاران آداپ در سطح نسبتا وسیعی صورت گرفته و علاوه برمدیای فارس در خارج از ایران، خیلی از ارگانهای خبری در سراسر جهان از جمله آسوشیتد پرس، نیو یورک تایمز، واشینگتن پست، گاردین، حریت (انگلیسی و ترکی)، رادیو بی بی سی و اروپای آزاد (انگلیسی، ترکی و فارسی) و تلویزیون ت.ر.ت ترکیه  نیز اخبار را اغلب به نقل از آداپ منعکس کرده اند.

از ابتدای شروع موج جدید دستگیری ها و تظاهرات، همه همکاران آداپ ناچار شده اند که کار  معمول خود را موقتا رها کرده و بصورت تمام وقت- که به استثنای چند ساعت خواب در بیداری، همه  بیست و چهار ساعت   آنها را شامل میشود- به کار کسب و تحلیل اخبار داخل، تهیه گزارشات به زبانهای مختلف برای ارسال به ارگانهای خبری و همچنین تماس با ارگانهای حقوق بشر بین المللی بپردازند. در کنار اینها پاسخ به تقاضاهای مکرر مدیای فارس و ارگانهای خبری جهانی و انجام مصاحبه های صوتی و تصویری نیز بار جدید و سنگینی بر دوش همکاران آداپ گذاشته است.

شکی نیست  که این حجم کار سنگین و تلاش شبانه روزی دقیقا آن چیزی است که مورد استقبال و نشاط همه فعالان همکار آداپ میباشد و ما به جد به این فرصت خدمتی که در اختیار ما قرار گرفته است فخر میکنیم. با اینحال، توجه همه دوستداران حرکت آذربایجان را به این مساله جلب میکنیم که علیرغم همه تلاشهای مستمر ما متاسفانه به دلیل ضعف امکانات مالی قادر نیستیم که جوابگوی همه مراجعات و درخواست های مراجع خبری برای پوشش گسترده تر این رویداد ها باشیم. به علاوه خیلی از درخواست ها برای مسافرت نمایندگان آداپ برای تشریح وقایع در  مجامع بین المللی نیز امکان  تحقق پیدانکرده و این فرصت های ذیقیمت  لابیگری که میتواند برای موفقیت های آینده تاثیر جدی داشته باشد سوخت میشود. از طرف دیگر ما عمیقا نگران این هستیم که به دلیل  حجم گسترده دستگیری ها، اگر امکانات کاری ما در نتیجه مضیقه مالی محدود شود مساله عزیزان در بند ما نیز این امکان را نیابد که به نحو احسن در مجامع بین المللی مطرح شود.

در این شرائط حساس و با پیش بینی اینکه جریان رویدادها در آذربایجان ممکن است در آینده  گسترده تر شود، رو به شما آورده و اعلام میکنیم که  آداپ برای تداوم موثر کار و تأمین حد اقل هزینه ها نیاز عاجل و اضطراری به کمک مالی شما  دارد.

کمکهای مالی شما در این مرحله حساس همچنین کمک خواهد کرد که با بکار گیری مکانی  مناسب برای فعالیت های آداپ  و با بکار گرفتن نیروهای محلی  آشنابه امر انتقال و نشر اطلاعات برای کارهای اداری و انتشاراتی، مسائل آذربایجان بصورت وسیعتری پوشش داده شود.

لطفاً کمک های مالی خود را هر چند اندک به یکی از طرق زیر  به حساب آداپ واریز کنید:

HOW TO DONATE TO ADAPP

From USA

Bank Draft.

1-Please ask your bank to issue a draft payable to ADAPP. This draft can be in any currency.

2-Mail the draft to ADAPP ‘s address.

Paypal

Please go to http://adapp.info/ and follow the link located at the right side of the screen.

From Canada

Personal Cheque

1 – Please issue a personal cheque payable to ADAPP and mail the cheque to ADAPP ‘s address. The cheque can be in any currency

2-  Please deposit to ADAPP’s bank account from any TDCANADA TRUST Bank branch in Canada.

Paypal

Please go to http://adapp.info/ and follow the link located at the right side of the screen.

From Europe and Other Locations

Paypal

Please go to http://adapp.info/ and follow the link located at the right side of the screen.

Wire Transfer

For large amount of donation we suggest that you ask your bank to Wire Transfer the donation to ADAPP ‘s bank account.

The following is the information you will need for Wire Transfer:

BANK NAME : TDCANADA TRUST

BANK NO:  004

TRANSIT NO. :  07430

ACCOUNT NO.,: 7488-5210702

SWIFT CODE: TDOMCATTTOR

ABA ROUTING NO. 026009593

ACCOUNT NAME: ADAPP- Association for Defence of Azerbaijani Political Prisoners.

***

Please make sure that you send an email to این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید and let us know about your donation.

***

Our mailing address is :

1001-1037 West Broadway Box 816, Vancouver, BC V6H 4E4 Canada

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter