English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه دانشجویان سبز دانشگاه تبریز در اعتراض به تداوم بازداشت معترضان آذربایجانی

بسمه تعالی

دریاچه ارومیه نگین درخشان ایران و آذربایجان، که روزگاری نه چندان دور مایه ی امید و حیات منطقه ی آذربایجان بود، با بی درایتی و بی کفایتی ﻤﺴﺋﻭلین و سهل انگاری ایشان در حال نابودی است. البته از حاکمیتی که تمام هم و غم خویش را صرف سرکوب معترضین و منتقدین سیاسی خود نموده و تمام سرمایه های کشور را در این راه به خدمت گرفته است، جز این هم انتظار نیست.

همان طور که مستحضر هستید، طی هفته های اخیر، شهروندان هوشیار آذربایجانی که در اعتراض به بی توجهی و بی اعتنایی ﻤﺴﺋﻭلین نسبت به دریاچه ارومیه ، به خیابان ها آمده بودند با شدیدترین واکنش از سوی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی مواجه گردیند. بسیاری از فعالین مدنی آذربایجانی بازداشت شدند و هنوز هم بسیاری از آنها در زندان به سر می برند. حاکمیت به جای پاسخگویی به سرکوب معترضین می پردازد و این همان رویه ای است که طی دو سال گذشته و پس از وقوع کودتای انتخاباتی سال 88 در پیش گرفته است.

ما دانشجویان سبز دانشگاه تبریز ضمن اعلام حمایت از تمام خواسته های مدنی آذربایجان و به ویژه حق اعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه، خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم و امیدواریم حاکمیت پیش از آن که دیر شود راه آشتی با ملت خویش در پیش گیرد.

به امید آبادی و آزادی ایران

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter