English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خوکها...- آیدین تقی اوغلو

و زمانی که چهل حرامی عاقل شدند و دوباره بازگشتند. ولی اینبار نه چهل نفر بودند و نه در لباس دزد.

فکر می کردیم که گویا اینبار هم با کمی آذوقه وچند درهمی به غارشان باز می گردند.آری آمده بودند.

بعد 1300 سال و بعد از انکه چهلمین حرامی" یارانش را با وعده طویل مدت به سکوت واداشت وآنها را که ترک گفته بود"باز گشت.اینبار به دست ولایت فقیهی که پس قاجار عبای خود را بر تن نهاد"و به دست کسی که تخم جدایی را بر این بیغوله پاشیده بود قدرت گرفت" یکی تازی و یکی دشمنش.

بر این بوم تاختند وکشتند و به کشته شدن وا داشتند.یکی بر لندن تکیه داد و دگری بر مکه " یکی بر تخت جمشید و دگری بر جمکران " یکی آوای فرنگ سر نهاد و دیگری بانگ اذان "یکی نان ز دست یلان گرفت دیگری زهزی بر آب حیاتشان ریخت.یکی نژاد برتر جعلی را ترویج داد ودیگری جبرا غسل تعمید" هر دو یاد دادند چگونه سیه را از سفید تشخیص دهیم "یاد دادند که چگونه بخندیم "ولی باز هم لنگیدیم واز هم گسستیم !چراکه سیاه وسفید را در جدایی ملل دوستی که عصرها نزد هم بر دشمن می تاختند فهمیدیم و زمانی قهقهه زدیم که ملتی از گرسنگی سنگی در برش نگاه می داشت "آری این دو" ترکیب هزاران ساله ای که بنایش دوستی بود را از هم زدودند.

به ناگاه هردو یکی شدند"هر دو در یک قالب ظهور کردند و.....

یقینا امروز را با جامی پر از خونابه جشن می گیرند "چون مورخان قابلی هستند و آنگونه که می خواستند شد.

یاد کتاب مزرعه ی حیوانات افتادم "انسان بد حیوان خوب " و خوکها ........

براستی چرا!؟ چرا خوکها ؟!؟!

.......................................

در سطور بالا ازهر دری سخن گفتم و به نظر کمی ابهام دارد ولی در توضیح "منظورم را خواهید فهمید!

همیشه چون دیو بد بود بعدش فرشته می آمد ولی چرا حالا ....؟

با توجه به اینکه جنایات زیادی توسط این خوکها انجام می گیرد ومظالم مختلف از ملل گوناگون در رنج به سر می برند ودر راستای احقاق حقوق به حقه ی خویش و با بهای خون هم که شده می جنگند چرا کاری از پیش نمی برند و یا اینکه نمی توانند موفق شوند.تنها دلیل این عدم اتحاد است و فقط جنبش رنگی نچندان موفقی در مرکزیت داریم؟

آری "این همان نکته ایست که این مورخان قابل آنرا پیش بینی کرده و خود را مجهز به سیستمی که اسمش تفرقه بیانداز و حکومت بکن "کرده اند .ولی چگونه ؟قبل از اینکه دستهای پشت پرده و یا بهتر است به آن دولت عمیق بگوییم "احمدی نژاد را بر سر صحنه نمایش بیاورد "راه را بر ایشان باز کرد تا بتوانددر ایرانی که ملل مختلف هم اکنون در سر هیچ مساله ای با هم توافق وتفاهمی ندارند"حکومت بکند .

این مسایل زمانی حل نشدنی جلوه داد که این ملل نتوانستند تحقق آرمانهای خود را چه در  دولت وملت مرکزی امروزی وچه در زمان وقوع انقلاب نوین و چه در آینده "ببینند. زیرا نمی خواهند باز هم نقش کاتالیزاتور را بازی کنند.زمانی که حس نژاد پرستی 85 سال است که فرهنگ سازی می شود ودر این میان چیزی جز ملت فارس –شاهزادگان فارس –حمایت از خلیج فارس –ستارگان فارس –فرهنگ فازس-زبان تحمیلی فارس و دانشی که الزاما همیشه فارسها به دنبال آن می روند حتی اگر در کره ی ماه هم باشد و.......  کسی پا به میان نخواهد گذاشت .گویی انرژی منفی در فضای جامعه حاکم است تا شعار "صدای عرعر نمیاد "را بر سر زبانها جاری سازد وکمی قبل از آن به ملتی که همیشه در صحنه بودند القابی مانند سوسک و خر و..... بدهند .آیا این ملت دل خوشی خواهد داشت تا برای بقای سیستم و جامعه ای چنین فاشیست قربانی بدهد ؟! آیا نمی تواند این قربانی ها را راستای رسیدن به هدف خود بدهد ومستقل شود؟!

ناقل این بیماری مهلک خود دولت می باشد که با فراهم آوردن چنین اتمسفری برای کسانی که تخم نفرت و خود برتر بینی را در دلشان پرورانده اند"محیا کرده است.

این خوک های 1300 ساله خوب می دانند که چگونه با حرکات و اپوزسیون های موجود مدارا کنند .

عده ای را اجیر کرده است که به عنوان رهبر مردم را گمراه کنند و به ملتی قول مساید می دهد وعده ای را می کشد و......

در اینجا می توانم بگویم که یا برابری وتعدیل و یا اینکه همین خوکها بمانند بهتر است "زیرا که حداقل خون کسی که برای رسیدن به حق خود بیهوده ریخته نخواهد شد !!

آیدین تقی اوغلو

عضو شورای نویسندگان آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter