English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یک منبع لیبیایی اعلام کرد: قذافی فرار کرد

آذوح: یک منبع لیبیایی از فراز دیکتاتور جنایتکار لیبی از شهر طرابلس و زخمی شدن دو نفر از پسران وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب، همزمان با تاکید انقلابیون بر اینکه هدف نهایی آنها، آزادی طرابلس و سرنگونی دیکتاتور لیبی است، منابع لیبیایی اعلام کردند جنگنده های کشورهای غربی منطقه باب العزیزیه مقر دیکتاتور لیبی را بمباران کردند که بر اثر آن بخشی از اقامتگاه قذافی ویران شد.

روز گذشته انقلابیون از سیطره مجدد خود بر شهر اجدابیا خبر دادند؛ از سوی دیگر شهر مصراته به طور کامل تحت محاصره نظامیان رژیم قذافی قرار دارد و آنها از ورود مواد غذایی و دارویی به این شهر جلوگیری می کنند و مردم بی دفاع این شهر را مجبور به در دست گرفتن پرچمهای سبز(نماد رژیم قذافی) می کنند.

آب شهر مصراته نیز از چند روز پیش همچنان قطع است و مزدوران قذافی دست کم هفت نفر از شهروندان را به قتل رساندند.

در این حال عبدالمنعم الحر یک منبع لیبیایی از فرار دیکتاتور لیبی از طرابلس در پی بمباران منطقه باب العزیزیه که اقامتگاه وی در آن قرار دارد، خبر داد.

عبدالمنعم الحر در گفتگو با العالم خاطر نشان کرد : بر اثر بمباران منطقه باب العزیزیه، خمیس و الساعدی از فرزندان قذافی زخمی شده اند و دیکتاتور نیز به جنوب لیبی گریخته است.

به گفته وی، کمیته هایی که خود را انقلابیون وابسته به قذافی می نامند، همان کسانی هستند که هم اکنون در حال حمله به مردم و انقلابیون لیبی هستند، ولی انقلابیون لیبی و گروه های مخالف تلاش می کنند اعتماد جامعه جهانی را کسب کرده تا شورای ملی انتقالی لیبی را به رسمیت بشناسد برای این که پس از رفتن قذافی خلا سیاسی در کشور ایجاد نشود.

استاد لیبیایی حقوق در دانشگاه قاهره با استقبال از اعلام منطقه پرواز ممنوع بر فراز لیبی تاکید کرد: برای سرنگونی رژیم قذافی، باید این رژیم را از نظر سیاسی و اقتصادی در تنگنا قرار داد، ولی انقلابیون با هرگونه حمله زمینی، اشغال و ورود نظامیان خارجی به خاک لیبی مخالفند.

تابناک

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter