English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پاسخ فعالین دانشجوی تبریز به اتهامات آخوند فاسد بجانی

آذربایجانیهای مبارز ، دانشجو یان ، و مردم عزیز آذربایجان :

رشد روزافزون جریان هویت طلبی در میان جوانان و عموم مردم تورک آذربایجان خواب را از چشم شونیسم فارس روبوده است .

شونیسم فارس در مرکز با برنامه ریزی در جهت غارت منابع زیرزمینی و کار شکن در جهت رشد صنعت ، ورزش و فرهنگ آذربایجان تلاش می کند . برخوردهای قهر آمیز با تیم تراختور و ضرب و شتم وحشیانه طرفداران – کار شکنی در جهت تخصیص بودجه به آذربایجان و ایجاد معضل دریاچه اورومیه– غارت مس ورزقان و ترانزیت آن به کرمان و تلاش در جهت تعطیلی کارخانجات صنعتی(ابران خودرو – ماشین سازی – کمپروسور سازی )از جمله سیاست های کلان شونیسم فارس بوده .

در بعد استانی نیز شونیسم فارس با جمع نمودن ارازل اوباش بسیجی تحت نظر و فرماندهی شبستری خائن در جهت ضربه به روند رو به رشد و تکامل ملی حرکت آوانگارد ملی و مدنی آذربایجان است . ایجاد ستاد سازمان مبارزه با پان تورکیسم و تخصیص بودجه های کلان و پرورش اراذل اوباش بسیجی و نیروهای خود فروخته اطلاعات به مرکز با هدف کنترل آذربایجان در دوران شورشهای اعتراض موسوم به جنبش سبز چند صباحی حس غرور را به عربده کشان و قداره بندان فاسد پیرو ولایت داده بود . اما قیام اورمیه و خروش جوانان تورک تمام معادله ها را به هم زد و مرکز نشینان وعوامل خاص آن در آذربایجان دریافتند که  کارآنها و باد های ایجاد شده از طرف آنان صخره عظیم اعتقادات جوانان تورک آدربایجان بر می خورد . بادها با بودجه کلان می آیند و می روند اما صخره اعتقادی جوانان حرکتملی همچنان استوار چون سهند و سبلان وقلعه بابک استوار ایستاده است .

سئوالها و توهین های فارسها از عوامل خود در تبریز و اومیه و سایر شهر ها ی آذربایجان که در گزارشات و و جلسات می گفتند در آذربایجان هیچ خبری نیست و سوار در بر حرکت ملی آذربایجان هستیم و آن را کنترل می کنیم و جوابهای دست و پا شکسته خائنین که جز توهین و شکنجه و تهدید فعالین کار دیگری از دستشان بر نمی آید آنان را هم در جبهه فارس و هم در جبهه ملت هر روز ضعیف تر می کند .

اظهارات اخیر آخوند فاسد بجانی که به خاطر فساد اخلاقی و فساد مالی به 5 سال تبعید محکوم شده بود اما با اعلام اطاعت از ولی امر مسلمین خامنه ای دوباره به تبریز بر گشته و با سایر پیروان ولایت که آنها هم در فسادجنسی و مالی دست کمی از آخوند بزرگوار ندارند در پی مبارزه خیالی خود با جریان پان ترکیسم است .

وی در بیانیه اخیر خود همراه با اظهارت دادستان اورومیه با قبول جریان پان ترکیسم که در واقع حرکت عقلانی جوانان تورک آذربایجان برای رهائی از وضع موجود وایستادن بر روی پای خود در جهان معاصر می باشد . کلیه فعالین حرکت ملی و جوانان پر شور وشعور آذربایجانی را ضد اسلام قلمداد کرده و خواهان بر خوردخشن تر عوامل دادگستری و اطلاعات و سپاهی بااین جوانان شده است دلیل چنین اقدامی را نیز برنامه های تلویزیونی گوناز تی وی اغلام نموده است .

و اما پاسخ ما به عوامل بجانی که گرچه دارو دسته  او در حد پاسخ یک نهاد دانشگاهی نبوده ونیست چرا که گروهی که درکارنامه خود حمله به کوی دانشگاه تهران و مسئله 18 تیر و 20 تیر دانشگاه تهران وتبریز و حمله به سفارتخانه ها وحمله وحشیانه به جوانان دختر و پسر در خیابانها و کافی شاپها را دارند هیچگاه پاسخ را بر نتافته و موجودیت خود را به چماق وپنجه بکس ولگد

می داند تا فعالین فرهنگی و سیاسی آن هم در جهت منافع اسلام ؟!

اظهارات تلویزیون گوناز در مورد مراسم مذهبی و اتهام این تلویزیون از طرف آخوند بجانی و تهدید حمله به سفارت آذربایجان و ترکیه مسائلی ای قابل توضیح که جنبش دانشجوی دانشگاههای تبریز یا توضیح و افشاء عناصر نسبت پرده گروهک فشار در مرحله اول سعی در شناساندن چهره کریه فاشیستی چون بجانی – سلمان خداداد – رحیم ذاکر – رحمان ایمان نژاد – حمید خدائی و این موضوع که وجه مشترک این عناصر انحراف جنسی و اخلاقی آنان می باشد که کل مردم شهر از این موضوع مطلع می باشند . و در مرحله دوم آشنا ساختن و شناساندن منافع ملی مردم آذربایجان از فرصت  پیش آمده می باشد .

آقای اوبالی مدیر تلویزیون گوناز در برنامه خود اعلام نمود که تلویزیون گوناز با مذهب مشکلی نداشته و در کل با خرافات مذهبی مبارزه خواهد نمود .

کلام او در واقع ایدو لوژی کلی حرکت ملی آذربایجان را ترسیم نمود جوانان ملت چی تورک آذربایجان و آنان که حرکت را با گوشت و پوست خود لمس نموده و به عمق تبعیض ها پی بردهاند دشمنی آشتی ناپذیری با خرافه های دینی دارند .

اگر به یاد داشته باشید همین جوانان بودند که در اسفند ماه سال 84 در جلوی خلیفه گری آذربایجان با صدای الله اکبر میتینگ اعتراض تشکیل دادند که نیروهای اطلاعاتی و متحد ارمنستان به خاطرهان صدای الله اکبر آنان را در مقابل همین مردم مسلمان مورد ضرب و شتم قرار دادهاند و سوار بر ماشین به بازداشت گاههای اطلاعات بردند مگر آنان به جزء از الله اکبر و آزادی قره باغ مسلمان و در آن موقع  اعتراض به طویله کردن مسجدها در آغ دام به چه معترض بودند سینه چاکان ولایت و تمثیل گران اسلام در آن موقع اسلام شناسان کجا بودند ؟!

آری حرکت ملی آذربایجان به تائید دوست و دشمن حرکت ای است مترقی بر پایه اندیشه های ملی که هرگونه خرافات مذهبی را که نتیجه اش فقر – درماندگی –اعتیاد – عقب ماندگی ذهنی – اجتماعی -صنعتی.- فرهنگی –اقتصادی می باشد .را برنتافته و با آن به به مبارزه خواهد پرداخت .

ما با اسلامی مخالف هستیم که اصل مترقی ولایت فقیه 30 سال بیش پدرانمان را به خاطر دفاع از آیت اله شریعتمداری تا پای چوبه دار برده مگر آیت اله شریعتمداری چه می گفت به جزء مخالفت با دیکتاتوری لجام گسیخته ولی ولی فقیه آن بزرگوار عمق تمایلات طبقه روحانیت و در راس آن خمینی که عمری را تبلیغ  بر ضد دنیاگرایی می کنند اما در عمل از هر طبقه و گروه اجتماعی حریص تر به دنیا و قدرت هستند .اعمال آنها فقط ضد تبلیغات کلامی شان را در طول سالها ثابت می کند .

اسلامی که اینان آوردهاند را در کلام و خواب آیت اله خز علی می توان درک وفهم نمود. وی میگوید شب در خواب امام زمان را دیده بود که به او امر کرده بود تا به احمدی نژاد رای دهند امر امام زمان توسط ولی فقیه عادل و به اجرا گذاشته شد. ودر جلوی چشم 70 میلیون ایرانی احمدی نژاد همچون تخم مرغ شانسی با زور اسلام وحتما به خاطر فقط منافع اسلام ناب محمدی رئیس جمهور شد . و برای نگه داشتن او چه خونها را که ریخته نشد .

خامنه ای در جلسه ای عنوان نمود که علت انتخاب احمدی نژاد از طرف وی جلو گیری از حاکمیت دو گانه بوده است . وی اذعان نمود بود که قبلا وقتی دولت در کشورهای خارجی اعلام موضوع می کرد همه می گفتند در ایران حاکمیت دو گانه به وجود آمده است اما اکنون نیست .

کارغیر انسانی خامنه ای را احمدی نژاد بی پاسخ  نگذاشت و با اعلام رابطه مستقیم با امام زمان در واقع اعلام به عدم احتیاج خود به نایب امام زمان خامنه ای نمود. ارتباط وی با امام زمان از طرف علمای سنتی که نیز از حفظ منافع خود چیز دیگر بلد نیست با دید مثبت نگریسته شد . تنها دو تن از علما آیت اله صانعی و بیات زنجانی از حرام زاده بودن شخص مدعی با امام زمان صحبت نمود ه مسابقات خرافات بین احمدی نژاد و خامنه ای چنان بالا گرفت که احمدی نژاد در پی کشف حاله نور بر آمد . و خامنه ای در سفر قم منبع هاله نور خود را لو داد .(لامپهای نور افکن جا سازی شده در خودرو حامل معظم اله ) ادعاهای پوشالی آنان را بیش از بیشبر مردم عیان نمود . عکسهای خبر گزاریهای که لامپ های نور افکن خامنه ای را نشان می داد بر عمق سفاهت و فقاهت او در دنیا ی کنونی صحه  می گذاشت. و به مردم نشان داد که چه کسانی به دروغ بر مردم حکم می دادند .

اسلام ولایت فقیه خامنه ای که افرادی چون بجانی آنرا حمایت میکنند در بعد داخلی در 30سال عملکرد خود زندان – اعدام- عقب ماندگی اقتصادی –دشمن پروری –انزوای سیاسی و اعتیاد که توسط برادران سپاهی که همواره پیرو ولایت بودهاند ترانزیت و در اختیار جوانان قرار داده می شود .یا باافیون دین و خرافه آمیخته تا  در نتیجه خامنه ای و عواملش چند صباحی راهم حکومت نمایند.

اما امثال بجانی باید بدانند که اسلام مورد نظر آنها و مردم را نه تنها از اسلام که از زندگی هم سیر کرده است . 1200 نفر در  ایلام دست به خود کشی زدهاند و دلیل آن تنها بیکاری است . روزانه 500 طلاق در تهران ام القرا جهان اسلام ثبت می شود و در واقع 500 خانواده از هم می پاشد .

جوان دانشجوی پسر کلیه خود را میفروشد تا خرج تحصیل خود کند و متاسفانه دختران دانشجوی که به خاطر خرید کتاب به تن فروشی دست می زنند . وباز هم دخترانی که به امارات و کشورهای عربی ترانزیت می شوند تا عربها با پولی که به آنها می دهند زندگی شان را در ایران شروع کرده و در آمد خود را خرج جهیزیه شان کنند .آری این است دست آورد اسلام ولایت فقیه.

اما در بعد خارجی .

رژیمی که داعیه اسلامیت را دارد در دنیا با هیچ کشور اسلامی دوست نبوده و متحدان استراتژیک این رژیم کمونیست های و ضد خدا هستند . چین کمونیست –کوبا – ونزولا و روس که مخرج مشترکشان دیکتاتور و نتیجه و خروجی سیستمشان سرکوب مطبوعات و گرفتن آزادی ملت هایشان است .

بهار عربی که در خاورمیانه و کشورهای اسلامی شروع شده است رژیم با عوامفریبی ار آن به بیداری اسلامی یاد می کند که از جمهوری اسلامی 30 سال پیش فرا گرفته شده است . اما چگونه است که بیداری به سوریه نمی رسد .و در آن کشوری پرچم جمهوری اسلامی به آتش کشیده می شود .و. تا بوت نمادین خامنه ای بین مردم معترض گردانده می شود . و در همان کشور پرچم ترکیه به عنوان نماد مبارزه بر افراشته می شود . دولت ترکیه طرفدار مردم سوریه می شود . و ولایت فقیه به رژیم سوریه اسلحه داده و نیروی قدس را به سوریه برای سرکوب ملت مبارز سوریه منتقل می کند .

رژیم در جریان شورش انقلابی مردم مصر آن را حاصل تفکر خمینی می داند و درست چند ساعت بعد از سخنان خامنه ای اخوان المسمین هر گونه مدل برداری از جمهوری اسلامی را رد می کند .

همین مسائل رژیم را عصبانی نموده و عامل خود در تبریز را تحریک می کند . تا بر علیه سفارت ترکیه و آذربایجان قلدری نمایید .

به اعتراف کارشناسان مسائل سیاسی و تفسیر گران غرب مدل اسلام ترکی در کشور های عربی به کار گرفته می شود . تونس –مصر – سوریه – و سایرین با الگو برداری از ترکها حزب های خود را هم نام با حزب عدالت و توسعه ترکیه قرار می دهند و در انتخابات مصر عدالت و توسعه با مدل اردوغان به پیروزی می رسد . وهیچ صحبتی از آیت الله های خونخوار نمی شود.

چون مردم مصر اکنون بیش از از هر زمان دیگر منافع ملی خود را تشخیص می دهند . این دقیقا همان نکته عصبانیت رژیم فارس است که سعی دارد تا زبان و فرهنگ فارس را زبان دوم جهان اسلام نامد و به گفته امثال ولایتی - لاریجانی – حداد عادل عربی و فارسی را دو بال جهان اسلام معرفی کند . در صورتی که امروز در جهان عرب و اسلام بزرگترین نفرت حتی جلو تر از اسرائیل و امریکا از جمهوری اسلامی است .

رژیمدر حال فرو پاشی  جمهوری اسلامی در بعد نظامی و قدرت موشکی که همواره به آن  مغرور بوده است .ره به جائی نبرده و کافی بوده تا چند روز بعد از تهدیه خامنه ای پایگاههای موشکی کرج و اصفهان توسط آمریکا و اسرائیل منفجر می شود تا دنیا عمق ضعف نظامی رژیم را ببیند ،  تهدیدهای خامنه ای از فردای انفجارها و هلاکت سرداران بلند پایه نظام به سکوت گراییده و وی هم اکنون در پی یافتن سیستم جاسوسی امریکا و اسرائیل در بدنه سپاه پاسداران که وظیفه اش حراست از خامنه ای بود و هم اکنون به خیانت به او و وطن مشغول هستند می باشد . رژیم هیچ اقدامی مگر گشتن و تجاوز به جوانانی که به خاطر رای خود به خیابان آمده و آماج حملات وحشی های رژیم قرار گرفتند ندارد . حمله و دستگیری جوانانی که هیچ نداشته به جزء مشتهای گره کرده وتجاوز وکشتن آنها در بازداشگاههای رژیم اسلامی هیچ افتخاری برای خامنه ای هم پیاله هایش نداشته وندارد .

رژیم با حذف اصلاح طلبان و عدم ارائه میدان به مخالفین قومی و سایرین با انتصاب احمدی نژاد به حاکمیت یک دسته رسید اما همین خیانت های کافی بود تا انها همچون راه زنان  که برسر چاههای نفت این ملت تجمع کرده اند حتی برای غارت پول این ملت نیز همچون دزدان سر گردنه  دچار اختلاف شوند .

پایان سخن اینکه رژیم برای فرار از انتخابات پیش رو و تحولات دنیا و کشورهای عربی ،  به خود زنی سیاسی رو آورده و همچون وحشی ها به سفارت خانه ها حمله می نمایند . همان کار که همه دیکتاتور ها انجام می دهند . اما تاریک ترین نکته شب حوالی صبح است .

صبح پیروزی فرا خواهد رسید آذربایجان باید آماده حملات و دفع آنهاباشد .

والسلام

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter