English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه صفحه فیس بوکی اعتراض به مجلس ایران در رد طرح نجات دریاچه اورمیه

به نام خالق خلق

اعضای محترم صفحه فیس بوکی اعتراض به مجلس ایران در رد طرح نجات دریاچه اورمیه در روزهای اخیر چندین پیچ وابسته به حرکات سبز علیه صفحه قلم فرسایی می نمایند

لذا با توجه به تبلیغات آنان و ادای احترام به حرکات سبز و رهبران در بند آن آقایان موسوی و کروبی و مبارزان سبز از جمله آقایان تاج زاده و نوری زاده که سمبل مقاومت و نشکستن و شهدای این جنبش ندا ، سهراب ، محمد مختاری ، رامین پوراندرجانی و ... نکاتی را به استحضار می رسانم .

1.صفحاتی که وابسته به حرکات سبز بوده و با نام و قالبهای مختلف از جمله حمایت از دریاچه اورمیه فعالیت می نمایند و خود را منادی آزادی و دمکراسی می دانند ، تحمل تفکری غیر تفکر خود را نداشته و در سدد حذف دیگران بر می آیند حال نباید در ادعای آزادی خواهی و دمکراسی طلبی آنان شک نمود ؟؟؟ مگر نه این است که هر فرد بشری براساس اصول اولیه حقوق بشر حق تعیین سرنوشت دارند حال آنان با چه استدلال و منطقی خود را کفیل و قیم خلق دانسته و تصمیم گیری می کنند و تفکر غیر خود را شونیست ، نژاد پرست و .. می نامند ؟؟؟ نزاد پرست آنی نیست خواهان تحصیل به زبان مادری است نژاد پرست آنی است که دیگری را به رسمیت نمی شناسد و حقوق اولیه او را نادیده می گیرد.

2. صفحات مذکور در روز های پر التهاب شهریور آزربایجان مردم را به دلیل انتشار فراخوانهای اعتراضی از طرف فعالین آزربایجانی به ماندن در خانه فرا می خواندند و روز های غیر اعلامی مردمی را به عنوان روزهای اعتراض اعلامی می نمودند که با آگاهی مردم نقشه شوم آنان نقش برآب شد و نه تنها در آن زمان بلکه در طول دو سال اخیر نیز نتوانستند یک تجمع 3 نفری در شهرهای آزربایجان برگزار نمایند و یا صفحاتی که در آن روزها تمام تلاش خود را در عضو گیری و نوشتن شماره عضویت اعضا در روی دیوار صفحه قرار داده بودند حال چگونه به خود اجازه می دهند که اعلام کنند صفحه اعتراض به مجلس ایران در رد طرح نجات دریاچه اورمیه در حال مصادره حرکت مردمی بوده وهست ؟

ما نه تنها بلکه هیچ گروه ، صفحه فیس بوکی ، تشکل و حزب و جریانی جز مردم آزربایجان توان مصادره و انتساب حرکت آزربایجان در شهویر 90 را ندارند و آنچان که مجاهدین خلق که با تماس تلفنی با شهروندان آزربایجانی و پخش پیام مریم رجوی در سدد مصادره حرکت بودند ناکام گذاشتند.

موردی نیز از فعالیت آن روزهای این پیچ به استحضار همگان می رسانیم .

آقایان فراموش کرده اند که این صفحه در صف اول فراخوان های مردمی بوده و نقشی انکار نشدنی در هماهنگی مردمی ایفا نموده است ؟؟؟ آیا فراموش کرده اند که اعضای پیچ صفحه فیس بوکی بی بی سی فارسی را پر از پیام های اعتراضی قرار داده و این رسانه خبری را در عرض 4 ساعت مجبور به عذر خواهی و اختصاص برنامه یک ساعته نوبت شما و بیش از 20 دقیقه برنامه 60 دقیقه 5 شهریور 90 را نمودند ؟

3.دوستانی که صفحه را متهم به انتشار اخبار سیاسی آزربایجان می کنند و مدعی سواستفاده از نام دریاچه اورمیه هستند ، به دیوار صفحات خود سری زده اند که ببینند بنام دریاچه اورمیه سخنان آقایان سبز از جمله محمد خاتمی و اخبار حرکات سبز را منتشر می نمایند ؟؟؟

صفحاتی که در آن روزهای حساس مردم را به ماندن در خانه و فریاد الله اکبر از پشت بام ها فرا می خواندند و علیه فعالین آزربایجانی به دلیل فراخوانهای اعتراضی بیانیه می داده و مردم را اصطلاحا به آگاهی و عدم شرکت فرا می خوانند حال چه شده است که دایه مهربانتر از مادر شده اند؟؟؟

آنانی که امروز از شکاف میان ترک و فارس را ایجاد کرده و هر روز عمیق تر می نمایند چگونه دیگران را تجزیه طلب خطاب می نمایند ؟؟؟

آری خلق آزربایجان سخنان آقای جلالی زاده را در سالگرد 18 تیر در سال 80 فراموش نکرده است که در جواب خبرنگاری که علت بایکوت حوادث 21 تیر دانشگاه تبریز که بسیار عظیم تر از 18 تیر کوی دانشگاه تهران بود فرمودند احتمال می دادیم که نوعی تفکرات قومی وجود داشته باشد بایکوت کردیم مگر دانشجوی آزربایجانی آن روز جز حمایت از همکلاسی های خود در تهران و اصلاح طلبان طلب دیگری نیز داشت ؟؟؟ و این سیاست که در حوادث خرداد 85 آزربایجان ، اعتراضات هفتگی هواداران تراختور آزربایجان ، شهریور 90 ، سوزاندن عکس بشار اسد و افراشتن بیرق مخالفان اسد در دره گرگها و ... نیز ادامه داده و می دهند . صفحه فیس بوکی اعتراض به مجلس ایران در رد طرح نجات دریاچه اورمیه ضمن محکوم کردن تحرکان اخیر صفحات حامی حرکات سبز ، آقایان را دعوت به برادری و دوستی می نماید

ما تمام دوستان سبز را به عقلانیت فرا می خوانیم و خواهان از بین رفتن شکاف موجود هستیم و علت سکوت آزربایجان در قبال حرکات سبز را هم همین شکاف موجود می دانیم لذا با توجه به شرایط فوق از پروردگار باری تعالی خواهان واقه بینی برای دوستان سبز خود هستیم تا تیشه بر ریشه ایران نزنند و ایران را به مرز تجزیه نبردند.

29/9/1390

صفحه فیس بوکی اعتراض به مجلس ایران در طرح نجات دریاچه اورمیه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter