English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه ی جمعی از دانشجوان دانشکده ی علوم انسانی دانشگاه تبریز در اعتراض به ممانعت از ورود مهدی حمیدی شفیق به جلسه ی امتحان توسط اداره ی آموزش دانشکده

زمانیکه چکمه پوشان و ک.ته فکران و تنگ نظران زمام امور را در نهاد های فرهنگی و علمی در دست داشته باشند، می توان به حال آن جامعه پی برد. ما در جامعه ای به سر می بریم که تشکیلات حکومتی آن به راحتی مکان های آکادمیک را عرصه ی جولان امنیتی خویش قرار می دهند. از هیچ آزار و اذیتی بر اهل اندیشه دریغ نمی ورزند و عقده های چندین و چند سالیشان را خالی می کنند.

دانشگاه تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست. دانشگاهی که روزی از پر طراوت ترین دانشگاه های ایران محسوب می شد، اینک به لطف حضور عده ای بی سواد و چماق به دست که گه در قالب یک استاد ظاهر می شوند گاه مسئول اداره ی آموزش دانشکده، گاه رئیس حراست و گاه رئیس دانشگاه.

مهدی حمیدی دوست شفیق و عزیز ما ماه هاست در زندان به سر می برد و اکنون که از جانب زندان مشکل شرکت در امتحان حل می شود، با عقده های چندش آور مسئولان دانشگاه مواجه شده و اجازه ی ورود به جلسه ی امتحان نمی یابد. و این در حالی است که وی از زندان خارج و تحت الحفظ به دانشکده آورده شده و دانشگاه قبلا با این مسئله موافقت کرده بود.

ما دانشجویان دانشکده ی انسانی با اعتراض به حبس غیر قانونی و بلا تکلیفی هم کلاسی عزیزمان، تاسف شدید خود را از صاحب منصبی عده ای بی اخلاق و شرور در میان اصحاب دانش اعلام می داریم و ایمان داریم که این وضعیت اسف بار موقتی خواهد بود. همچنین هشدار می دهیم در صورت ادامه ی کارشکنی مسئولان دانشگاه در این مورد، مجبور به افشای نام و پرونده ی سیاه آنان خواهیم شد.

به امید سربلندی خانواده ی دانش و فرهنگ

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter