English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه کانون آذربایجان شناسی دانشگاه تبریز در خصوص دستگیری اعضای فعالش

طی  سال ۸۹ -۹۰ که دبیری  کانون آذربایجان شناسی بر عهده مهرداد کرمی -اهل زنجان  ورودی ۸۸ دانشجوی رشته برق- بود تحولات زیادی در برنامه هایش بوجود آمد که هم اکنون نیز این تحولات ادامه دارد  ، کمیته  اسطوره شناسی برای اولین بار توسط محمد احدی - اهل میانه ورودی ۸۶ دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی-  برگزار شد .نمایشگاه کتاب این سال در روزهای ۱۴-۲۰ اسفند ماه سال ۸۹ علی رغم فشارهای فراوانی که از سوی مسئولین درعدم برگزاری این نمایشگاه و همچنین فشارهای وارد از خارج از دانشگاه بر روی دبیر کانون وجود داشت ،  برگزار شد و فروش کتاب در این نمایشگاه  در تاریخ دانشگاه تبریز بی نظیر بود استقبال پرشوری که توسط دانشجویان از این نمایشگاه مشاهده شد دلیلی بر تلاش برگزار کنندگان بر رعایت تمامی استانداردهای نمایشگاه کتاب و همچنین  آگاهی  دانشجویان از اهداف کانون آذربایجان شناسی بود. در خرداد ماه سال ۹۰ در جریان انتخابات شورای مرکزی ، شاهد حضور بسیار گسترده اعضای کانون بودیم که این نیز در تاریخ کانون بی نظیر بود.

در طی این سال معاونت فرهنگی دانشگاه تبریز آقای حمیدی برخورد بسیار بدی با اعضای شورا به خصوص دبیر کانون آقای مهرداد کرمی داشتند به گونه ای که برای رد طرح های کانون ازسلاح تهدید استفاده می کرد. شورای کانون با نادیده گرفتن تمامی این تهدیدها به فعالیت خود ادامه داده و تمامی تلاشش را در جهت براورد اهداف جنبش دانشجویی آذربایجان متمرکز می کند.

در طی  نیمسالی که گذشت  و دبیری این کانون بر عهده معین بدری – اهل مراغه  ورودی ۸۸ دانشجوی رشته برق – بود ،استقبال بسیار پرشوری از کمیته های کانون  بخصوص کمیته تاریخ معاصر که توسط روزبه سعادتی  - اهل میانه ،ورودی ۹۰ رشته اقتصاد – بر گزار می شد  به عمل آمد. در همین نیمسال  فشار های وارد از سوی مسئولین دانشگاه بر دبیر کانون دو چندان شده به عنوان مثال دبیر کانون آذربایجان شناسی یک بار در تاریخ90/10/18 به معاونت فرهنگی دانشگاه احضار گشت و برای بار دوم در تاریخ 90/10/1دبیر کانون به همراه روزبه سعادتی و چند نفر دیگر به کمیته انضباطی احضار گشتند که این نشان از ترس این مسئولین از پیشرفت جنبش دانشجویی آذربایجان  است

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter