English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه شماره 3 کمیته هماهنگی گردهمایی حمایت از دریاچه اورمیه

لازمه اتحاد و ائتلاف در جریان های سیاسی دوری از انحصارطلبی و ماجراجویی است. این امر تنها در سایه اخلاق سیاسی امکانپذیر می باشد. کمیته هماهنگی با توجه به مذاکرات فشرده چند روز اخیر با بانیان اصلی مراسم آجی چای تبریز، موضع نهایی خود را این گونه اعلام می کند.

با توجه به اقدام قابل تحسین و سازنده بانیان اصلی مراسم آجی چای تبریز، در صدور بیانیه نهایی خود و اعلام حمایت از کمیته هماهنگی و تبری از اتهام افکنی برخی جریان های فرصت طلب و سوء استفاده کننده، ضمن اصل قرار دادن منافع ملی آزربایجان و مصلحت خواهی از فعالین سرشناس حرکت ملی در جهت حفظ یکپارچگی و به خاطر نامگذاری سال جاری به عنوان سال بیرلیک -وحدت ملی- این کمیته تصمیم خود را مبنی بر توقف فعالیت هایش با عنوان "کمیته هماهنگی گردهمایی حمایت از دریاچه  اورمیه" اعلام کند.

فلذا با توجه به شرایط حساس و درک نگرانی های فعالین سرشناس و دلسوز حرکت، با اعلام حمایت از بانیان اصلی مراسم آجی چای تبریز که از فعالین صادق حرکت می باشند، ماجراجویی برخی دوستان عزیز را که به دور از اخلاق سیاسی به اقدامات تفرقه آمیز دست یازیده اند را درجهت اتحاد و منافع ملی نمی دانیم و محکوم می کنیم. لازم به ذکر است وبلاگ این کمیته فعالیت خود را از این پس نه با عنوان وبلاگ "کمیته هماهنگی گردهمایی حمایت از دریاچه اورمیه" که با عنوان "سوسوز گلین" در مورد دریاچه اورمیه ادامه خواهد داد. در انتها یادآور می شویم؛ این کمیته برخود لازم می بیند تا طی یک بیانیه تکمیلی در موقع مقتضی – یعنی پس از برگزاری مراسم سیزده فروردین- جواب یاوه گویی ها و اتهام زنی های واهی برخی از جریان های فرصت طلب و سوء استفاده کننده را بدهد.

با تشکر

8/1/1390
Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter