English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه هواداران تیم تراختور آذربایجان در خصوص بازی استقلال ( بیانیه شماره 6 ) اعلام روز تجمع بزرگ

نا داوری بازی استقلال و تراختور آذربایجان بیش از همه چیز پیامی را به آذربایجان مخابره کرد ، که حتی بد بین ترین انسانها که همواره به جوانان آذربایجان اتهام پان تورکیسم و تجزیه طلبی را می زنند ، ببینند و بدانند که چگونه دندان تیز فاشیزم فارس حتی تحمل یک بازی عادلانه را نیز ندارد .

نمونه داوری محسن ترکی (داور استقلال و تراختور ) را فقط می توان در اثنای جنگ جهانی دوم و المپیک آلمان یافت که در آن چگونه داورها به عنوان کمک تیم های آلمان سعی در نشان دادن شکست نا پذیری نژاد موهوم آریائی را داشتند .

یک روز مانده به مسابقه و جو شدید امنیتی در شهر تبریز و سایر شهرهای آذربایجان ، شبی نگران کننده را برای هواداران پر شور تراختور رقم زد ، همه می دانستند که خبر هائی است و فاشیزم فارس هیچ گاه تحمل شادی مردم آذربایجان را ندارد ، نگرانی ها فزونی می یافت و بحث هائی بین هواداران و همچنین شایعه پشت شایعه در فضای شهر تبریز می پیچد .

هواداران با شناخت از شخصیتی که از امیر قلعه نوعی داشتند می دانستند که وی شاخص های یک انسان جوان مرد را داراست و در زندگی خود ثابت نموده که هیچ گاه قابل خرید و معامله نبوده است .

دشمنی فدراسیون و اعضا خائن آن با قلعه نوعی نشانگر رفتار و روحیه اوست .

تنها راه نفوذ فاشیزم فارس داوری بود و یک روز قبل هم همه نگران از داوری و روز مسابقه راه های منتهی به ورزشگاه و شور و شوق همراه با نگرانی ، بوی خیانت را در هوای سرد تبریز به مشام می رساند .

قلعه نوعی باز هم بعد از بازی در برنامه نود خوب اشاره کرد ، برف و هوای سرد و آرزوی نجات دریاچه اورمیه ، گوئی طالع این دریاچه سحر انگیز با تراختور بسته شده و امیر قلعه نوعی هم باز مردانگی کرد و وظیفه تیمش و خودش را در مقابل دریاچه اورمیه به بهترین وجه نشان داد . هواداران خوشحال از بارش برف و لعنت گویان به نمایندگان خائن ( پزشکیان ، منادی ، رحمانی ، اکبر نژاد ، فرهنگی ) که به هنگام تبلیغ در ورزشگاه حضور می یافتند تا از بلند گو نامشان گفته شود .

و باز هم اکنون که صلاحیت گرفته اند  و دیگر صدا به آهنگ و قیافه خیانت کارشان نیز نیست تا برای محرومیت تراختور همچون منادی شعار دهند ، انگار نه انگار که حق تیمشان خلوی چشم 30 میلیون آذربایجانی خورده شده و 50 نفر دستگیر شده اند .

فدراسیون نیز در هماهنگی کامل فقط با یک حکم نمایشی داور را 4 جلسه محروم و هیچ دلجوئی از مردم آذربایجان انجام نداده ، بلکه هواداران را نیز مورد تهدید قرار داد .

فاشیزم فارس عزمش را جزم نموده تا تراختور آسیائی نشود و صدای تراختور در تبریز خفه شود .

اما برای اثبات حقانیت خود به خیابان می آییم ، در پی رایزنی با هواداران و فعالین زمان تجمع روز دوم اسفند ، همزمان با روز جهانی زبان مادری از ساعت 5 بعد از ظهر ، حد فاصل راستا کوچه و استانداری
Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter