English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

کاپیتان تراکتورسازی: تماشاگران ملوان روي پلاکاردها هم به ترکها‌ فحش نوشته بودند

ديدار ملوان انزلي و تراكتورسازي تبريز حاشيه‌هاي زيادي را به همراه داشت و تراكتوري‌ها از اينكه تماشاگران ملوان به بازيكنان اين تيم فحش و ناسزا گفتند به شدت ناراحت‌اند. در اين ميان محمد نصرتي كاپيتان تراكتور هم از اتفاقاتي كه در انزلي افتاد به شدت ناراحت است و حرف‌هاي نصرتي به خوبي عصبانيت و ناراحتي او را نشان مي‌دهد.

نصرتي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« ما اين شكست را مي‌پذيريم و حرفي باقي نمي‌ماند ولي سوال ما اين است آيا تماشاگران ملوان حق دارند خيلي راحت به خانواده ما توهين كنند و فحش و ناسزا بگويند؟ در بازي رفت تماشاگران تراكتور، ملواني‌ها و همچنين پژمان نوري را تشويق كردند و حتي در همين بازي هم تماشاگران ما قبل از شروع مسابقه حريف را تشويق كردند ولي رفتاري از سوي تماشاگران ملوان ديديم كه واقعا تأسف‌آور است.»

او تأكيد مي‌كند:« آنها در مورد من، جاسم كرار، آندو، فراز كمالوند و تماشاگران تراكتورسازي از الفاظ زشتي استفاده كردند و هر كس اين فحش‌ها را بشوند مطمئن باشيد حالت بسيار بدي به او دست خواهد داد. در اين سال‌ها كه در فوتبال ايران بازي مي‌كنم هيچ وقت چنين جويي را نديده بودم و تماشاگران ملوان قبلا هم در مورد خيلي‌ها از جمله امير قلعه‌نويي چنين الفاظ زشتي را به كار برده بودند.» كاپيتان تراكتور مي‌گويد:« من اصلا در مورد خودم حرف نمي‌زنم ولي تماشاگران ما كه چند ساعت در مسير بودند تا به انزلي برسند،‌ چه گناهي دارند كه اينگونه ناسزا بشنوند و به خانواده‌هايشان توهين بشود. تماشاگران ملوان واقعا بي‌تربيت هستند و من بابت الفاظي كه آنها استفاده كردند متأسفم.»

نصرتي در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« آنها حتي روي پارچه‌اي فحش نوشته بودند و آيا كاري زشت‌تر از اين وجود دارد؟ از این کار حالم به هم خورد و متأسفم كه به خاطر فوتبال خيلي‌ها حرمت مي‌شكنند و به خانواده افراد فحش مي‌دهند. فقط از كميته انضباطي مي‌‌خواهم كه يك محروميت شديد را براي آنها در نظر بگيرد چون مدت‌هاست كه تماشاگران اين تيم چنين رفتارهايي را انجام مي‌دهند.»‌

گل

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter