English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تجمع خانواده های بازداشتیهای 13 فروردین تبریز در مقابل ساختمان وزارت اطلاعات؛ اسامی 25 تن از بازداشتیها

آذوح: خانواده های بازداشت شدگان روز 13 فروردین در میدان آزربایجان تبریز امروز(یکشنبه 14 فروردین) با تجمع مقابل ساختمان اطلاعات نیروی انتظامی پیگیر وضعیت عزیزانشان شدند.

به گزارش خبرنگار آذوح در پی گیری های این خانواده ها مسئولین نیروی انتظامی با جوابهای سرد و برخوردهای تند نسبت به وضعیت بازداشت شدگان اظهار بی اطلاعی نموده اند. گفتنی است از دستگیر شدگان در اورمیه اسم سعید خضرلو و از دستگیر شدگان تبریز اسامی علی بالنده، علی باباپور، جلال برقی، رسول بهاری، وحید پوررضا، حبيب پورولي، بابک حسینی، حامد حسینی، محمد خطیبی، حسن خويي، بابک رضایی دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، رسول رضوي، سعید سیامی، علی سلیمی، الیاس شکری، کریم شیرازی فر، داوود شيري، رحیم طربناک، حسین عبدالهی، جلیل علمدار میلانی، صمد كريمي، حجت مختارزاده، کاضم واحدی و عادل یوسفی منتشر شده است.

در عین حال برخی گزارشات از اعلام موجودیت کمپین آزادی زندانیان دستگیر شده در مراسم13 فروردین خبر می دهند. این کمیته در متن پیام خود اشاره کرده است: به اطلاع عموم مردم غیور آزربایجان می رسانیم که کمپین حمایت از ازادی دستگیرشدگان غیرقانونی مراسم روز 13 فروردین شهرهای ازربایجان تشکیل گردیده و جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان در حال رایزنی و بررسی اعلام تجمع در هفته آینده برای آزادی زندانیان سیاسی و البته دستگیر شدگان مراسم 13 فروردین و بالاخص حسین نصیری فعالی که یک سال است در زندان آپارتاید بخاطر شرکت در مراسم 13 فروردین سال 89 دستگیر شده است، می باشد.

کمیته فوق ضمن اخطار به حاکمیت فاشیستی در جهت به رسمیت شناختن حقوق آزربایجان با توجه به بسته شدن تمام راههای قانونی و عمل غیر قانونی حاکمیت در دستگیری بهترین فرزندان آزربایجان اعلام می دارد، به جای هر اقدام قانونی که با پاسخ های تند و سربالای سربازان گمنام امام زمان مواجه می شود، تصمیم به ادامه مبارزه بر علیه رژیم ایران دارد.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter