English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بيانيه شماره 19 هواداران تراختور آزربايجان ــ دعوت از توركان تهران و كرج براي بازي راه آهن

ماراتون ليگ برتر به هفته هاي پاياني و حساس خود رسيده است . اكنون زمان چيدن ميوه تمامي خون دل خوردنها ، آزار و اذيتهاي مامورين انتظامي ، لباس شخصي و اطلاعاتي ، دستگيريها و شكنجه هاي غير قانوني مان از سوي حاكميت ، تحقيرها و توهينهاي ن‍‍ژادي بر عليه ملتمان و چه ها و چه ها كه بر سرمان نيامده است مي باشد .

اگر تراختورمان امروز فقط با 3 امتياز اختلاف در رده سوم جدول است اگر امروز تراختور شانس قهرماني در ليگ برتر است ، اين امر فقط و فقط در اثر غيرت ، تعصب و فشار شما هواداران ميليوني آزربايجاني است . چرا كه خوب مي دانيم اگر شما هواداران نبوديد اگر ترس از حضور شما نبود تراختور نه تنها در ليگ برتر نبود بلكه شايد سالها پيش به تاريخ پيوسته و نابود شده بود .

بازي اين هفته تراختور در مقابل راه آهن شهر ري برايمان بسيار مهم و حائظ اهميت است . 3 امتياز اين مسابقه بسيار حياتي است و انشالله با حضور شما هواداران غيور آزربايجاني ، فدراسيون فوتبال و ناداوران آن هرگز نخواهند توانست دوباره حق تيم محبوب آزربايجان را ضايع كنند .

فلذا از اين بيانيه از تمامي توركان غيور تهران ، كرج و شهرهاي اطراف مي خواهيم يك بار ديگر با حضور حماسي و تاريخي خود ورزشگاه تختـي تهران را به تسخير خود در آورده و با تشويقهاي بي امان و شعارهاي ملي لرزه بر اندام حريف مقابل خود بياندازند.

از تمامي هواداران درخواست مي گردد حداقل 1 ساعت زودتر خود را به ورزشگاه برسانند چرا كه تاريخ به ما نشان داده است كه فدراسيون فوتبال آنتي تورك ايران مي تواند براي سردرگم كردن طرفداران تراختور ، مكان بازي را تغيير دهد .

ياشاسين آزربايجانيميز

وعده ديدار ما :

روز يكشنبه به مورخه : 3/2/1391

مكان مسابقه : ورزشگاه تختي تهران

زمان مسابقه : ساعت 16:45

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter